掃呢頁CODE去手機

2013年12月27日 星期五

[忽然1周 961] 魔童強勢復活 蒙嘉慧捉蟲翻兜 TVB 魔童,TVB,蒙嘉慧,王維基,MW,




早前,王維基請港視員工 BBQ,蒙嘉慧都有出席,仲同王生猜包剪揼,贏咗人哋唔少錢。不過上周五( 20日)王維基召港視員工返總部宣布進軍流動電視,就無 YoYo份。

媽咪姐

魔童強勢復活 蒙嘉慧捉蟲翻兜 TVB

上星期五( 20日)王維基突然宣布以 1.42億收購中移動全資子公司 China Mobile Hong Kong Corporation Limited,提供流動電視服務。出年 7月開始,所有港視劇集包括網上熱爆嘅《警界線》都會相繼出籠。王生話之前裁咗嘅 320名員工,會陸續請番佢哋,而所有停拍嘅劇集都會復拍,未來兩年仲會增聘 800至 1,000人,再重金請電視小生花旦拍劇!「 Sam哥」吳鎮宇、「 Cool魔」張智霖同「教主」黃子華都話有興趣㖭。

其他影片

對廣大香港市民同各位 HKTV員工嚟講,真係天大好消息!不過對於蒙嘉慧嚟講,就真係笑唔出咯!事關得罪曬無綫一眾高層嘅蒙嘉慧( YoYo),之前好高姿態咁過檔 HKTV(香港電視)簽部頭合約,頭炮《天網》拍住舊拍檔林文龍,可惜政府宣布唔發牌,劇集拍咗 7日就停工,但王維基好公道,出番曬糧俾佢。而媽咪姐就收到風,話「伊麵嫂」近日唔想坐以待斃,四出向娘家𢱑撈,不過佢自知得罪人多,所以搵人出面幫手。據知佢喺 TVB唯一 friend啲嘅監製羅永賢就同曾勵珍求過情,仲拍心口保證 YoYo回巢後態度一定好過以前,不過珍姐就未答覆。

蒙嘉慧拍過兩輯《法證先鋒》,表現愈來愈差,試過無端端話要放假,點知俾人發現係去咗拍拖,辣㷫監製導演同幕後人員。

黃子華:

我唔係商人,但作為創作人,我好鍾意佢(王維基)咁搏!之前港視搵過我,如果港視再搵,絕對會傾,都係睇嚇時間同各方面條件,最緊要大家多個渠道,大家都有得撈!

張智霖:

如果王生搵我,都有興趣㗎!都係睇劇本睇人腳,當然最緊要睇錢嘅啫。(驚唔驚 TVB嬲?) TVB咁大方,佢哋無咁小器嘅!

吳鎮宇:

支持佢(王維基)㗎!喺新媒體同公眾見面都幾過癮。電視機始終搬唔到出街,留守屋企嘅係大大小小(年齡層),中間嗰層係出街蒲,呢個係新選擇,幾好啊!

吳鎮宇同張智霖都俾 TVB老點入去撐台慶頒獎禮,點知 Cool魔攞咗豬肉獎, Sam哥就連獎都冇,知道子華攞視帝時,都忍唔住以誇張表情表達不滿。

視鄭伊健如細佬、同 TVB關係唔錯嘅林珊珊,亦有出口相助「弟婦」,不過直至依家,回巢計劃都未有眉目!嗯,據知《天網》會喺下星期復拍,睇嚟 YoYo分分鐘兩頭唔到岸,睇嚇有冇得翻兜又翻兜嘞。

上周五( 20日)中午,王維基通知公司百幾名員工同管理層返港視葵湧總部開會,四點半港視喺港交所發公告,宣布全面進軍流動電視,在場支持嘅(左二起)駱應鈞、薑文傑同陳安瑩都感動到眼紅紅,同王生握手道賀。

美棋 BB喊住撐

知道港視有出路後,一班港視員工都心情興奮。上周六( 21日)美棋 BB(黃美棋)出席新片《錯過》記招時,仲忍唔住喊:「開心唔止係我無嘢做嘅時候,有人搵我拍戲,仲因為收到好多恭喜說話。流動電視市場佔有率有 95%,觀眾絕對唔會少,所以我要好好努力。」

有片商好欣賞一班港視藝人嘅熱誠同堅持,特別搵佢哋拍慈善勵志電影《錯過》,證明有心做,點都有人欣賞。

(左起)「港版半澤直樹」陸駿光、郭峰、張松枝同艾威一直力爭發牌,如今港視落實開台,佢哋都非常振奮,走到港視將軍澳地盤前拍照。艾威仲話:「我覺得又重拾番獅子山下精神,證明到努力係唔會白費,起碼大家有番份工!」媽咪姐提提大家,仲要繼續爭取發免費電視牌㗎!加油!

《蘋果日報》圖片

其他影片


鍾意就快D Share啦!