掃呢頁CODE去手機

2013年12月11日 星期三

[FACE 342] 胡杏兒做到腳軟 胡杏兒,MF,




杏兒一身公主打扮,可惜活動前一晚瞓得 2粒鐘,全程木口木面。完騷後仲要助手摻扶落台,再趕返電視城拍《醋娘子》,想笑都難。

FBI

胡杏兒做到腳軟

今年視後邊個攞,要到下星期一( 16日)先知,大熱之一嘅周麗淇同胡杏兒上週三( 4日)就同場出席活動。

論話題性當然係有新男友嘅周麗淇啦,雖然話未諗到點同男友過,不過講嗰陣就笑曬口,反而單身嘅胡杏兒,就話幾乎冇瞓過就出嚟開工,她說:「尋晚收 3點,跟住 5點又開,做完活動又返去開工……工作排到除夕,仲有好多內地工作問緊價。」瞓得兩個鐘,唔怪得杏兒全程呆呆哋,同周麗淇都冇咩交流啦!

兩位候選「視後」一齊出席活動,邊個多人關心啲,睇嚇 FBI啲行家撲去邊個度做訪問咪知囉。

被問到點同男友徐正曦過第一個聖誕, Niki甜笑話:「唔知呢?喺香港都唔出街。」



鍾意就快D Share啦!