掃呢頁CODE去手機

2013年12月25日 星期三

[FACE 344] 新婚車婉婉 老公錫晒 車婉婉,MF,




近排娛圈都興海外婚禮,計 Yumiko後,車婉婉都趕得切做 13年新娘。

FBI

新婚車婉婉 老公錫曬

今年娛圈喜事寧舍多,趕得切做 13年新娘嘅 38歲車婉婉,喺今個月 8日同拍拖 3年嘅 34歲中澳混血兒 Johnathan喺泰國布吉結婚。

一對新人遠赴泰國結婚,又冇乜請圈中人,真係唔知佢哋有幾 sweet,不過上個星期六( 14日) FBI竟然喺銅鑼灣撞到婉婉同佢新婚老公,當晚婉婉一身便服打扮襯曬教遊水嘅老公,二人加一名身形同樣健壯嘅老外一齊喺街傾緊下一站去邊,點知傾傾嚇突然落雨,結果三人一個「嬲」字急急腳跳上的士。臨上車前, FBI仲發現婉婉老公好細心咁幫老婆開車門,一切咪盡在不言中囉!

上週至公布月初嫁咗人嘅車婉婉,婚後冇去度蜜月,只係留港繼續工作,今個月 14日就被 FBI發現佢同老公手拖手現身銅鑼灣。

網上圖片

身高 5呎 7吋半嘅婉婉望老公都要仰高頭。冇計,中澳混血兒都算半個老外,高婉婉一個頭絕對唔出奇。

老公相當有風度,當晚落緊大雨,佢急急腳開的士車門畀老婆上車先。



鍾意就快D Share啦!