掃呢頁CODE去手機

2014年1月23日 星期四

[壹週刊 1246] 送六叔 劉華收埋朱麗倩 六叔,朱麗倩,劉德華,劉華,邵逸夫,M1,




對六叔最後致敬,劉華收起老婆單拖現身。

同你吟一吟

送六叔 劉華收埋朱麗倩

上星期五(一月十七日),六嬸為六叔舉行追悼會,秉承亡夫生前簡樸作風,會場不設任何形式同布置,更加謝絕各界致送花圈。

繁文褥節免得就免,到場向娛樂巨人最後致敬嘅,除咗同六叔有賓主關係嘅舊臣、影人,更不乏政商學術界人士。上個月帶埋老婆朱麗倩去廣州告別紅線女嘅劉德華,當日只係單拖到場鞠躬。

八珍曬頭,話曬六叔係佢舊老闆,但劉華竟然冇攜眷,反而告別女姐就拖埋老婆出動,劉太仲要喊到鼻都紅曬,耐人尋味。

唔通真係因為當時《風暴》上畫,劉華見記者就講家事提囡囡拖老婆任影;家陣冇戲上唔使穀,就即刻收埋朱麗倩?

係咁嘅話,《風暴》大陸收三億一票房,劉太功不可沒。

上月中,劉華帶埋朱麗倩專程去廣州告別女姐,辭靈時兩公婆被安排企前排中間位,十分矚目。

同六叔相交幾十年嘅劉家昌同甄珍,婚變後各有各,劉家昌有張玉珊做伴,甄珍就有兒子劉子千傍實。

廖啟智同張可頤都係無綫叛將,送別舊老闆,二人熱淚盈眶,難得有心人!

僅僅趕及追悼會結束前到嘅小鳳姐,上前慰問六嬸同六叔兒子。



鍾意就快D Share啦!