掃呢頁CODE去手機

2014年1月12日 星期日

Chilam唔敢睇 閃電胸鬥超Cup碗 Chilam,BKD_S,張智霖,

video


Chilam唔敢睇 閃電胸鬥超Cup碗

莊思敏咖啡妹倒奶夾擊 Chilam:好辛苦

張智霖(Chilam)前晚現身尖沙嘴,出席瑪莎拉蒂新車活動,大會更安排了莊思敏、雨僑及傳嘉莉作超級性感車女郎傍實Chilam。當中莊思敏中門大開穀爆D cup湯碗胸,與露「閃電」胸位和露「黃金左腳」的傳嘉莉大鬥法,各不相讓,搞到Chilam在台上合照時顯得不自然,長期目不斜視,眈天望地,露出尷尬笑容。



■張智霖夾在莊思敏(左)D cup湯碗胸及穀胸雨僑中間,只好眈天望地解圍。

「換車不換女人」

記者笑Chilam台上不敢周圍望,以為他頸部受傷,他表示:「好麻煩,唔敢望,要眈天望地好辛苦,我都以為整親頸。」問到會否要與太太袁詠儀解釋,他表示:「已經好規矩,信得過。」Chilam自言是愛車一族,愛換新車,記者笑他不敢換女人,他笑言:「冇得揀,所以揀咗換車,唔敢換女人。」Chilam透露農曆新年會一家三口到馬爾代夫旅行:「係老闆請,因為合作愉快,大家都幾family man。」對於郭富城有意再買馬做馬主,Chilam表示:「我都有份,未知中唔中,十畫都未有一撇,所以未諗名。」



■張智霖近日密密商演搵真銀,前晚出席跑車發佈活動。

此外,莊思敏博命性感,自言難做安全措施,她說:「乜打底都做唔到,試過nude bra、乳貼都貼過,不如唔好咁大動作。」提到Chilam不敢有眼神交流,她表示:「佢頭嶽嶽,見慣大場面,冇呢啲事。」

採訪:林嘉慈

攝影:陳俊強



■張智霖為了不讓太太袁詠儀呷醋,見到性感女人都不敢亂望。資料圖片



■傅嘉莉一身Versace晚裝,上身「閃電」露胸,下身騷黃金左腳。



■博到盡的傅嘉莉一步一驚心,露底走光收場。

戲裡戲外,話題最強,立即收睇《動戲場》:

extra/list/



鍾意就快D Share啦!