掃呢頁CODE去手機

2014年2月12日 星期三

[FACE 351] 紙上情侶 遇上空少散餐王 馬賽假 BF玩大咗 馬賽,MF,




其實唔少空姐空爺,在機上遇到明星都會興奮上前要求合照,在機艙上遇上馬賽的 Stephen亦不例外。

真面目

紙上情侶 遇上空少散餐王 馬賽假 BF玩大咗

馬賽去年被爆同內地女製片汪子琦玩斷背,為錢可攣可直,大話精形象深入民心。

以為她洗心革面重新做人,過年期間卻爆出搭上年約 25歲的國泰空中少爺 Stephen Yeung(楊龍)。

據知,在航空界出名是「散餐王」的 Stephen,其實只是巧合在前往斯里蘭卡的航機上遇上馬賽,並要求對方合照,及後又在當地旅遊景點再遇上對方,乘機再合照「集郵」,二人根本冇拍拖。再者, Stephen家住秀茂坪公屋,月入約二萬元,橫睇豎睇都唔係貪錢馬賽杯茶。

26歲馬賽跟內地有米女製片汪子琦嘅「攣」情曝光,搞到形象破產,仲被無綫放入雪櫃一輪,最近先解凍復出。估唔到上週四( 6日)馬賽又有新戀情爆出,今次唔係富豪,竟然係 25歲空中少爺 Stephen Yeung。以為馬賽咁快被抝直,查實馬賽今次係食死貓。

除咗喺機上,馬賽喺當地景點又遇上 Stephen,咁啱又被男方鋪埋上 fb,更寫上:「 Time wouldn't be perfect without you!」(時間如果沒有你便不完美),令人誤會他跟馬賽有唔尋常關係。

馬賽喺微博話同女性朋友喺斯里蘭卡過年,點知 Stephen Yeung喺 fb鋪合照仲傳出戀情,搞到佢又變大話精。

本週一,記者透過 WhatsApp聯絡上 Stephen,問他跟馬賽合照的來龍去脈,但 Stephen答得抽象,只說:「經過前幾天發生的事情,請原諒我不再相信你們(記者)。」

住公屋 溝鬼妹

當日同汪子琦拍拖時影嘅合照,張張親密,點會好似同 Stephen Yeung嗰啲咁生外呀!

馬賽今次疑似新歡 Stephen Yeung(楊龍)是空中服務員界出名的溝女王。家住秀茂坪公屋,畢業於城大中文系的 Stephen,除了中文出色,英文亦唔錯,三年前於亞視當過記者。加上擁有乖乖仔外表,及 5呎 10吋身高,平時最愛對外籍索女乘客埋手,他的 facebook仲發現大量跟外籍索女合照。據他的身邊人說:「以前喺城大已經成日唔同女,做埋空中少爺就專溝鬼妹,成日帶出嚟攞威。」

自馬賽被無綫解凍後,她已經刻意低調,今次解凍後立刻有緋聞,她亦嚇了一跳。據知, Stephen跟馬賽只是於前往斯里蘭卡的航機上遇上, Stephen要求合照,馬賽亦冇 say no,及後二人再於當地景點遇上,馬賽再被 Stephen「集郵」。緋聞,實際只係「集郵」鬧劇,馬賽為免愈描愈黑,索性不回應, Stephen反而顯得雀躍,除了如明星般多次於 facebook公開澄清二人冇特殊關係,更以明星口吻回應本刊關於他跟馬賽外遊的來龍去脈,「 After what have happened last few days, forgive me for not trusting u guys anymore!」(經過前幾天發生的事情,請原諒我不再相信你們)。可惜馬賽決定封口, Stephen想受注目都已冇對象。

fb曬鬼妹

今次借馬賽上位嘅空爺 Stephen,其 fb有唔少公開相片,雖然同馬賽所謂嘅戀情曝光後, Stephen即刪除跟馬賽合照,但其 fb仍保留唔少跟外籍索女的親密合照,最離奇係 Stephen好似明星咁,爆出緋聞後一連兩日透過 fb解畫,而佢喺 fb就話同馬賽冇嘢,但據知私底下不時以馬賽好友自居。

Stephen Yeung英文了得,加上又夠高,要溝鬼妹真係冇難度。他 fb就發現唔少跟外籍索女合照。

網上圖片

6/2

報道出街後, stephen Yeung即喺 fb回應,話自己係 nameless guy,但又讚馬賽 super nice and friendly。

7/2

翌日再回應,話自己冇金髮女友喎,但在空中服務員界,有唔少人都聽過佢鍾意溝鬼妹。



鍾意就快D Share啦!