掃呢頁CODE去手機

2014年2月12日 星期三

[FACE 351] 好武功 出寫真 賺人仔 變性 Poyd轉性做打女 Poyd,BKD_S,MF,




Poyd話自己只有上圍(隆胸)同喉核動過手術,其他全部天然,咁「最完美變性人」呢個名真係實至名歸喎!

真面目

好武功 出寫真 賺人仔 變性 Poyd轉性做打女

上週三( 5日)「第 33屆香港電影金像獎」公布入圍名單,去年勁收 3千 2百萬的《掃毒》入圍「最佳電影」和「最佳導演」,古天樂、劉青雲更憑《掃》與梁朝偉、黃秋生爭影帝,話題十足。

除咗獎項,戲內的泰籍變性人 Poyd(全名: Treechada Petcharat)亦係話題之一。早前 Poyd接受本刊訪問,透露已簽約林小明旗下的寰宇,未來 5年更會做打女、賺人仔,誓要年薪過百萬咁話!「我想成為電影明星,我會在動作戲方面很強!」係喎,骨子裏始終係男人,拍打戲出手會唔會好重㗎?

去年《掃毒》在港上映勁賺 3千 2百萬,內地更超過 2億,成去年最強港產片。《掃》內最大賣點除了 3位影帝,更多人談論點少得飾演張家輝老婆、 28歲泰籍變性人 Poyd。

《掃毒》上位

《掃毒》入面飾演張家輝老婆, Poyd最後仲因為救老公而俾親大佬殺死,幾淒美㗎!

簽約林小明

簽約寰宇林小明旗下, Poyd準備喺香港大展拳腳做打女。

澳門任影

網上圖片

早前 Poyd去到澳門為寫真集取景,呢身造型係咪好泰國特色呢?

彭順睇中

早前 Poyd接受本刊訪問,已經變性 11年的她,絕對係「比女人更女人」,連聲線都好女人,比栢芝鵝公喉更要嬌俏。問到幾時初吻, Poyd面都紅曬說:「在 19歲吧!很害羞的事呢!(已譯為中文)」當記者問起變性人的性生活時, Poyd更表現尷尬地說:「我想你可以喺維基百科或 Google找到答案。」

已經 28歲的 Poyd與泰國高爾夫球手分手,至今仍然單身。「是的,他是我的前度,我很努力工作,沒有時間,如果他可以等,我會回到他身邊。」言語間 Poyd表現依然深愛對方,不過工作行先,加上長期分隔兩地, Poyd焗揀分手。

Poyd憑著火熱的變性話題,加上戲中與張家輝有激吻肉搏畫面,令她一炮而紅。簽約寰宇電影後, Poyd已經有全盤大計。據知 Poyd正準備出寫真集,再以打女形象殺入大銀幕,並會在彭順執導的新戲擔正做女主角,而公司亦替 Poyd接下另一部國內電影,努力賺人仔。「我想成為電影明星,我會在動作戲方面很強!我有看過成龍的電影,希望夢想成真。」

雖然喺戲中飾演家輝老婆,但實情佢鍾意古天樂多啲!「 Yes, I like古仔!」

前男友係哥爾夫好手兼 model,其實同 Poyd好襯,可惜 Poyd揀事業唔要男人,事業心有冇咁強呀?網上圖片

即將接拍彭順電影嘅 Poyd將二人合照放上網,有機會拍到彭導嘅戲,曬嚇好合理吖!網上圖片

勁 like Baby

Poyd 04年於變性人選美會奪冠後開始走紅,被喻為泰國最完美變性人的 Poyd,上過台灣及日本的綜藝節目, 11年在日本 TBS電視節目接受主持人訪問時更大曬素顏,難怪連鍾楚紅都忍唔住公開讚 Poyd又靚又自然。除了胸部是人工之外, Poyd堅稱全身都係天然,有想過整容?「我沒有做過任何手術,但我現在想做下巴手術,我想要 V形。」

有幸簽約林小明旗下來港發展,連張家輝都讚索的 Poyd,有冇覺得自己勁過中港女星?「我不認為。我覺得香港女星很難做到。我喜歡 Angelababy,因為她在 Instagram上追蹤了我,她人很好。」

因為對方 follow咗就 like,咁大家都可以 follow嚇,等 Poyd開心嚇啦!

04年贏咗選美之後, Poyd都影過性感相,當時 Poyd仲有啲包包面,但身材已經好有睇頭。

家輝喺《掃毒》入面有場同 Poyd激咀戲,花絮影到拍完呢場後, Poyd笑不攏嘴,家輝就即刻漱口抹嘴。

寶石小妹

Poyd出身於小康之家,自小被家人視為掌上明珠, 28歲的 Poyd原名 Treechada Petcharat,大部分人稱呼佢做 Nong Poy( Nong泰文意思係小妹, Poy是寶石), 17歲通過變性手術後由男變女。 04年 19歲時, Poyd於變性人選美比賽《 Miss International Queen》及《 Miss Tiffany》贏得冠軍後,正式加入娛圈。 Poyd喺泰國仲擁有二間公司賣維他命產品,拍戲搵錢買花戴啫!

Poyd喺 6歲時係一個可愛小男孩,絕對估唔到長大後會做變性人。

同媽咪感情好好, Poyd媽望落仲有幾分鍾麗緹影子添!



鍾意就快D Share啦!