掃呢頁CODE去手機

2014年3月7日 星期五

[忽然1周 971] 星星追星 梁詠琪 高海寧 劉浩龍 陸浩明 梁思浩 星星,來追星星的你,劉浩龍,浩龍,梁詠琪,高海寧,陸浩明,MW,




博出位

星星追星

《星星》播完,冇得煲劇,搞到媽咪姐好空虛,好寂寞又好凍。雖然見唔到都敏俊 C同千頌伊,不過圈中仍有唔少明星仍然星星、星星停不了,唔知呢股毒氣幾時先散去呢?

梁詠琪都敏俊 G

Gigi食食嚇飯,突然都敏俊上身,拉高件褸個領再 chok嚇個樣,相似度有八成!連友人都話 Gigi係得咗都敏俊後遺症。

高海寧偶遇星星兩角

高 Ling都算是中毒最深嘅其中之一,除日日洗版講劇情之外,仲喺韓國集郵。除咗同都敏俊紙板人影合照,仲同劇中女配角韓宥拉影相,有網友留言話佢哋似樣,總之都係靚女

劉浩龍潮拜炸雞

《星星》裏面除了演員 hit,就連千頌伊最愛嘅啤酒同炸雞一樣 hit到爆。呢日師兄都唔執輸,即刻去咗潮拜炸雞店,不過食咩都好,最緊要都係睇身邊係邊個陪你食㗎啫!

陸浩明倉底找頌伊

睇嚟 6號等咗呢個曬命嘅機會好耐,俾佢搵到十幾年前同全民女神嘅合照。 6號睇番幅相都應該會開心到瞓唔著。

梁思浩中毒中上頭

梁思浩喺微博自嘲自己又傻又中毒,連去畫展做嘉賓都要整個都 Manager嘅頭。不過咁……呢個髮型唔係人人襯得起囉。



鍾意就快D Share啦!