掃呢頁CODE去手機

2014年3月31日 星期一

阿澤向祖兒公開道歉 祖兒,杜汶澤,阿澤,容祖兒,




阿澤向祖兒公開道歉

2014-03-30 15:00:00



死喇,唔通真係玩出火?

阿澤噚晚喺「56成」作品展做嘉賓,口多多話當年拍《Diva》係一心想捧祖兒做影後,不過最後票房就好麻麻,但係佢自己就攞咗個影帝。祖兒頭先就喺facebook開聲鬧,似乎好似好唔高興咁(大家可以睇另文),冇耐之前阿澤又再公開回應喇,段留言係咁寫嘅:

「就於昨夜我在我的中學同學伍樂城的演員會上,本人為求增強氣氛,在沒有清楚考慮過的情況下,說了一個不應該說的笑話。現在本人以最誠懇的態度,向容祖兒小姐道歉。我生平從來沒有因為自己說過的任何一句話而後悔過,這一次是唯一的例外,因為我很珍惜這段友情。多謝你給我「民主英雄」的稱呼,我以後會繼續為社會不公義而發聲,至於其他無謂笑話,經過這件事件之後,我會少說。不求你原諒,只希望你一切安好!對不起!」以阿澤嘅性格嚟睇,應該真係好緊張祖兒先會咁回應。

祖兒爆發前文睇呢到: http://hk.apple.nextmedia.com/enews/realtime/20140330/52336174



鍾意就快D Share啦!