掃呢頁CODE去手機

2014年3月18日 星期二

連底褲都要除埋?羅霖信錯陶傑 陶傑,羅霖,

video


連底褲都要除埋?羅霖信錯陶傑

連底褲都要除埋? 羅霖信錯陶傑

羅霖三番四次強調信錯陶傑,陶傑即反咬對方一口,兩人你一言我一語,針鋒相對,陶傑說:「我都有犧牲㗎,我係咪教埋你做戲先?床戲你唔識我係咪教埋你先?」肥佬黎插嘴:「點解你識呢?」陶傑答:「睇都睇得多啦,九龍城寨都睇過」陶傑對做導演「見過鬼怕黑」:「呢部之後N年都唔會再拍,賣座都唔拍。」

肥佬黎比較關心陶傑在片場可有導演脾氣?陶傑扮作低聲下氣的說:「點敢呀,只有求佢哋,同製片講高抬貴手吖,死梗㗎,我個衰名印上去㗎!」

星期四晚11:00《亂噏24》足本版, 才子陶傑唔單止導得, 演技都一流!

服裝:ANTEPRIMA



鍾意就快D Share啦!