掃呢頁CODE去手機

2014年3月5日 星期三

[FACE 354] 襲港 12小時旺角淪陷  Exo被 fans偷 boxer Exo,MF,




上週六( 1日), Exo-M 6個靚仔踩入旺角西洋菜街搞簽名會,雖然店外超過 3千 fans,迫爆成條街,但無阻 6子見 fans嘅興致,尤其中國籍成員 Tao,不停笑住口同 fans簽名,抵佢哋咁受歡迎。

FBI

襲港 12小時旺角淪陷  Exo被 fans偷 boxer

《星星》熱潮仍未退,上週六( 1日)又有另一股韓潮襲港,就係韓國爆紅男子組合 Exo-M旋風式來港。 Exo-M六位成員都咁靚仔, FBI追星追足成日。

6個靚仔由機場落機開始,已有過千 fans接機,先迫爆入境大堂。講到最誇張,梗係 6子踩入旺角鬧市出席韓國護膚品店 Nature Republic搞嘅簽名會時嘅墟冚情況。原來大會只派 100個籌,但吸引超過 3千粉絲塞滿店鋪所在嘅西洋菜街,雖然 6子只逗留 30分鐘,但都搞到 Nature Republic附近四間鋪頭提早拉閘做唔到生意,其間更有港女不適要 call白車送院,總之亂到七彩。

留港大約 12個鐘,去到夜晚, 6子搭飛機返韓國時,一樣有幾千粉絲送行,情況混亂。

香港粉絲雖然瘋狂,但仍未及「韓飯」咁癲,最近 SBS電視節目《好奇的故事 Y》就爆料,曾有 Exo粉絲唔只曾偷入 Exo成員入住嘅宿舍,仲偷走佢哋嘅內衣褲放上網出售;而且更有偶像明星曾帶粉絲送嘅熊公仔入機場,最後被金屬探測器發現有攝錄機,橋段咁似《來自星星的你》嘅?

3千名 fans迫爆西洋菜街,導致 Nature Republic隔籬的鋪頭要落閘,好彩冇釀成人踩人事件。

由於成條西洋菜街迫到冇位企,完場後 Exo-M 6子,惟有走後門由後巷再行去大街先上到車,其間大班 fans爭住舉電話影相。

最近 SBS電視台嘅《好奇的故事 Y》爆出韓國 Exo狂迷,曾潛入 Exo成員宿舍,仲偷走底褲放上網賣,但冇講標價幾多錢,總之韓迷比港迷更瘋狂。

去簽名會前, Exo-M 6子先同香港傳媒打個招呼,佢哋話好開心來香港同 fans見面。之後有記者指出中國籍成員 Tao嘅黑眼圈好嚴重,但 Tao冇嬲不特止,仲講笑以普通話講:「這是臥蠶妝,是潮流。」引起全場大笑。

Tao露出左手上嘅 Cartier Love Bangle,邊個「行星飯」咁大手筆呀?



鍾意就快D Share啦!