掃呢頁CODE去手機

2014年3月5日 星期三

[FACE 354] 有錢途 《金雞》《豪情》科水 撈埋後期 古天樂搶霆鋒生意 霆鋒,古天樂,謝霆鋒,MF,




隱形影壇大亨

你以為古天樂只係客串《金雞 SSS》一角?原來佢先係背後科水嗰個老闆,部戲咁收得,最開心嗰個一定係君如同古仔

真面目

有錢途 《金雞》《豪情》科水 撈埋後期 古天樂搶霆鋒生意

近年拍到手軟,唔憂冇戲開嘅古天樂,主職拍戲搵銀外,原來私底下仲有另一條財路繼續錢搵錢。

據知 43歲古仔一直不滿足於只當演員,更大發圍想過老闆癮,兩年前開始,先入股好友的製作公司,今年初更撈埋後期製作;咁都未算,古仔更出埋錢開戲,包括《逃出生天 3D》、《掃毒》、《 3D豪情》和《金雞 SSS》,其中《豪》和《金》,更是古仔千萬揼本。

本刊得悉,古仔眼見霆鋒的「朝霆」賺大錢,他亦唔執輸發大後期製作公司運作,鬥搶生意。

謝霆鋒早在 03年開設朝霆後期製作公司,在中國總共有 3間分公司,過往負責過《全城熱戀熱辣辣》、《復仇者之死》、《婚前試愛》等港產片,稱得上本地後期製作公司的一哥。

古仔投資的 4套港產片中,《逃出生天 3D》和《掃毒》投放了成本約 20%,兩套所得一蝕一賺打個和。揼錢揼上癮,古仔再以 1,500萬和 1,200萬全數投資《 3D豪情》和《金雞 SSS》,《金》帶來 4千萬票房賺到笑,雖然《豪》片仍未上畫,不過據知古仔信心十足,同時間連後期製作都撈埋,認真有生意頭腦。

想變星爺話曬事

「古仔拍咗咁耐戲,佢一直都想好似星爺咁多方面發展,佢 12年入股咗個 friend間製作公司,今年 1月索性開多間專做後期嘅製作室;佢開公司好低調,行內唔係好多人知,之前君如要開《金雞》,古仔肯客串仲畀埋錢,拎咗 1,200萬;而《 3D豪情》就 1,500萬。」

據知,《豪》片原先由太陽城集團最大投資,監製陳慶嘉只想找古仔客串一角,但由於古仔看過劇本後很鍾意,即與太陽城斟洽買下整個劇本兼做埋投資者。「太陽城最初諗住叫何超夾番份都慳番!」知情人士透露。「古仔想開埋後期製作,其實係眼見霆鋒間公司撈得咁掂,幾乎獨市生意咁滯,古仔梗係想試嚇爭食呢嚿肥豬肉」

據知古仔買下專做以 CG特技聞名的公司 Fat Face Production Limited,和老闆吳炫輝現各持 50%股份;而公司過往負責過《寒戰》、《太極》、《維多利亞壹號》、《十月圍城》等電腦特技。

古天樂投資《金雞 SSS》 1,200萬,票房就大收 4千萬,全靠吳君如發力先有咁嘅成績,古仔,識做喇!

最初監製陳慶嘉只係搵古天樂客串《 3D豪情》,機緣巧合下買埋劇本,做咗老闆。雖然部戲仍未上畫,不過古仔就對票房好有信心。

古天樂有份投資主演的港產片《掃毒》,據知仲以穀樂樂投資有限公司掛名,對於自己投資電影一事極為保密。

古天樂有份投資主演的電影《逃出生天 3D》,幸好只屬小額投資,蝕少少,但賺咗個經驗。

杜 Sir:我又唔係佢老豆

古天樂不單投資有道,計數仲勝一籌。據知古仔在彭浩翔執導新戲《香港仔》,自動減片酬以換取電影花紅的機會,把握時機賺到盡!

有生意頭腦,都要有拍檔,最近古仔連合作無間嘅杜琪峯都睇中埋。「古仔同杜 Sir一路合作過好多電影,兩個仲簽埋合作協議,杜 Sir知道古仔要揾地方做製作公司嘅 office,即刻二話不說畀公司大廈嘅低層單位佢用,古仔將新 office命名為『 One Cool』,襯番自己個名,仲專登整咗間獨立放映室畀公司後期製作用。」

古仔投資電影方面逐漸上手,一旦睇中目標就會出手,好似無綫和蕭定一合拍的《衝上雲霄》電影版,不單有份參與演出,仲揼本投資埋一份。本刊週一( 3日)致電杜琪峯,問到古仔開設後期製作公司一事,他說:「我又唔係佢老豆,點知咁多嘢!(樓下畀咗佢用?)同事負責,我只知嗰度裝修緊。(分咗 1,500股銀河海潤畀古仔?)呢啲咁私人嘅嘢,唔答!」一查冊就見光

秘密大茶飯

古天樂撈埋電影後期製作,眼見呢行有霆鋒嘅「朝霆」作為最大敵人,古仔表現相當進取,先係買入以特技聞名行內公司 Fat Face Production一半股權、再開設新的後期製作公司,咁大嚿肥豬肉,梗係要明刀明槍同霆鋒爭過!

14年 1月,古天樂緊接開設了一間新的後期製作公司,話曬要同一哥霆鋒爭飯食,梗係要做足功課。

杜琪峯和古天樂私交甚篤,去年初古仔亦入股了杜 Sir以自家品牌銀河和國內海潤合組的經理人公司「銀河海潤」;而杜 Sir一聽到古仔搵地方開 office,即刻拍心口畀咗低層單位古仔用,認真老友。

古天樂為後期製作之路鋪路,新開一間名為「 One Cool」的辦公室,仲整咗間放映室以備不時之需。

手揸三億樓

古天樂投資電影和開後期製作公司,樣樣都需要錢,除咗馬不停蹄拍戲賺錢外,多年來買賣磚頭仲賺埋唔少,保守估計已淨賺 1億多,令到古仔有足夠彈藥,科水投資電影和發展後期製作公司,名副其實圈中富豪。



鍾意就快D Share啦!