掃呢頁CODE去手機

2014年3月5日 星期三

[FACE 354] DaDa師妹認朋友 郭富城網交 18 DaDa,郭富城,陳靜,MF,




Kabby喺《微交少女》首映認識郭富城,之後拍攝舞台劇《伊甸》, Aaron更到後台為她打氣, Kabby說:「可能佢係嚟撐 Jessica C.(《伊》女角)啫!」

封面

DaDa師妹認朋友 郭富城網交 18𡃁模

自從跟熊黛林分手後,郭富城開始對嫩模情有獨鍾,跟年紀細自己 23年的廣州模葉熙祺傳緋聞。

半年前 48歲郭天王更學𡃁仔玩 Instagram,除關注好友張智霖,更關注多位中港台以至東南亞性感嫩模。年紀最細有曾經做過「動主播」的 19歲周秀娜師妹許雅婷( Kabby);而 DaDa師妹,來自上海的「 33D」 Moka(方媛)亦得到郭天王「寵幸」, Moka向本刊承認跟郭天王是「朋友」關係。與𡃁模成為朋友,唔只宅男願望,原來連天王都想。

自上年郭富城跟熊黛林分手後,雖然同過苟芸慧及葉熙祺傳緋聞,不過都係一閃即逝。單身大半年的 Aaron,一啲都唔 dry,能令 48歲郭天王回春的唔係打邊爐,而係半年前開始學𡃁仔玩 Instagram。天王除關注好友外,其 118位追蹤名單中,包括 18位來自各地的性感嫩模。

入行前 Kabby做過蘋果動主播,之後簽約 GME做周秀娜師妹,頭炮拍《微交少女》,戲中做援交女有多場床戲,郭富城仲讚佢做得放添!

上海妹 Moka方媛 12年簽約施念慈,同年更推出寫真集, 33D上圍。問佢同郭富城關係,她只答:「係朋友!」咁口密城城最 buy

蔚雨芯經排舞老師 Sunny Wong認識郭富城,之後更去其《微交少女》首映,再認識 Kabby。城城更在 Instagram內留言,讚蔚雨芯唱歌好聽,蔚就回「多謝偶像」(小圖)。

借開戲識新女

貴為城中鑽石筍盤, Aaron開始玩 Instagram後竟唔避忌「 follow」一班𡃁模。知情者說:「 Instagram揾靚女相方便,加埋城城老死餘文樂又有玩,佢又跟風啦,點知愈 add愈多女。」嫩模獲郭天王關注亦受寵若驚,加上 Aaron露口風表示會開新戲,令班𡃁模更加心鬱。

其中「魔鬼胸」蔚雨芯( Rainky)便透過 Instagram同 Aaron傾偈, Rainky說:「我經跳舞老師 Sunny Wong識佢,有次《微交少女》首映佢都有嚟捧場。(有冇食過飯呀?)有……冇呀,呢啲我唔回應喇。」有定冇㗎?而 DaDa師妹、擁有「 33D」上圍的 Moka(方媛)長住上海,是人氣「淘(寶)女郎」,亦係 Aaron關注對象。上載了多張性感相到 Instagram的 Moka,難怪輕易令 Aaron嗒糖,上海妹 Moka週一回應本刊時就好避忌:「我和他只是朋友,沒有其他的再可回應了!」

玩得高調

郭富城雖然 48歲,不過 keep得好,所以仍然係無數少女嘅男神。自同熊黛林分手後, Aaron除咗突然愛上 Instagram,以前低調嘅佢,𠵱家成日發相公開自己私生活,更忽然愛上飲酒,不時上載自己「貓樣」,睇嚟同阿 Lynn分手後好開心喎!

單身嘅 Aaron平時多同好友 Chilam、餘文樂玩,今年除夕仲一齊倒數、隊酒,冇女一樣咁開心。

以前出騷次次都被問及同阿 Lynn戀情,令城城非常唔高興,但現在單身嘅 Aaron出騷時相當風騷,梗係啦, Instagram咁多妺妹。

除咗 18位𡃁模外, Aaron亦關注一眾青春偶像,除方皓玟之外全部 30歲以下,最緊要後生。

吳若希 21歲

連詩雅 25歲

江若琳 26歲

衞詩雅 29歲

方皓玟 33歲

環球追模

18位𡃁模當中,本地幫只有 Kabby及 Starzpeople model陳瀅( 1 DAY ACUVUE廣告妹),連日本 model都有,但最多為國產 model,其中更有不少超性感照片。

香港幫

Starzpeople model 陳瀅

無綫劇《女人俱樂部》

飾演少女版陳慧珊

香港 Rolemodel旗下 model  Banana

愛玩瑜伽及食蕉

Rolemodel旗下 model 吳仟悠

178cm高,拍過恒生 TVC

強國模

劉心悠師妹 張予@

內地《瑞麗》雜誌模特兒大賽冠軍

北京舞蹈學院民族民間舞系學生 孫嘉怡

北京 model 黃一琳

行過日本 Kobe Collection時裝騷

維吾爾族 model 娜紮

北京電影學院電影系學生

國內 model兼富二代  Tami一茹 田一茹

留美模

邁亞密留學生  Lu H

日本妹

日本 model國內網絡紅人  MEGBABY

中日混血兒嘅日本 model  Nana Lee

韓國妹

韓籍 model  youn a

日本雜誌《 Oggi》專屬模

馬拉妹

馬來西亞演員及主持  Leah Lo

網友選為馬來西亞  Juw張琪瑋

最靚正妹

馬來西亞 model  Neoh Chloe

上過《 FHM》雜誌

欣賞 Kabby床戲

近年喺電影有好成績嘅 Aaron,有意做埋監製及導演,早前出騷時更話想同全智賢合作。

不過最得到 Aaron欣賞的,原來是只得 19歲、做過蘋果「動主播」的 Kabby(許雅婷)。據知郭富城因為跟《微交少女》導演翁子光諗熟,出席該電影首映禮時,除了認識蔚雨芯,更認識第二女主角 Kabby;而《微》片中 Kabby飾演援交少女,有床戲及被姦戲。

雖然跟 48歲的 Aaron相差 29年,但據知 Aaron對 Kabby的豪放演出相當欣賞,之後 Kabby演出舞台劇《伊甸》, Aaron再度探班。 Kabby亦直認被 Aaron親口讚,她說:「佢睇完我《微交少女》讚我做得好,話第一次拍戲表現好放。(套戲好多床戲?)套戲由頭到尾都係床戲喎!佢 follow咗我 Instagram,都係朋友話我知,之後我拍舞台劇《伊甸》,佢都有嚟探班。」本刊再追問 Kabby關於郭天王有冇進一步行動, Kabby卻即時封嘴,怕得罪天王冇運行。

矮成個頭

前週日( 23日)一支公嘅郭富城同 Chilam夫婦一齊出席友人喪禮,著住平底鞋嘅 Aaron原來矮 cool魔差唔多成個頭。

出席完喪禮再會合沈嘉偉夫婦一齊到銅鑼灣西苑食飯。

1/3熊黛林冇眼睇

上週六( 1日)熊黛林出席癌病基金籌款,被問到前度郭富城最近喺 Instagram識𡃁模,她說:「我唔識答呢啲問題。」

臨床心理學家李寶能:轉即食關係

佢可能因為上次感情創傷,令佢性格巨變。佢覺得長遠認真感情關係已經唔適合佢。對愛情失去信心,所以轉而向一啲容易即食關係,作為自己心靈治療。網上識女仔,佢以為可替代愛情,但其實唔得,只會愈識愈多。佢唔會對呢啲女仔有感情。除非再有一個女仔令佢可以認真,否則佢會繼續沉迷落去。



鍾意就快D Share啦!