掃呢頁CODE去手機

2014年4月4日 星期五

[忽然1周 975] 羅志祥冧女機器 MW,




小豬同 fans跳舞玩遊戲,右邊第二位粉絲開心到中途爆喊,小豬即刻抱抱呵番。嘩!媽咪姐又喊呀!

媽咪姐

羅志祥冧女機器

乜嘢叫做萬人迷?睇「小豬」羅志祥就知!嗯,但再正確啲嚟講,迷佢嘅,清一色都係女人。

上星期,佢只係嚟咗香港短短幾個鐘出活動,已經搞到一班癡心女粉絲尖叫到差啲休克,興奮到差啲心臟停頓咁滯!小豬仲要話:「我喜歡的女孩子,要有愛心、孝順同獨立,反而漂不漂亮、身材好不好、會不會煮食都不重要。反正我已習慣了買東西吃。」嘩!啲擇偶條件「闊」到咁,真係令人有無限幻想呀。再睇佢同女 fans玩遊戲嗰陣,嚇嚇呵護備至,真係唔冧就假咯!

小豬一日未入閘,成班豬飯寸步不離影相,過關時明明要對樣,但小豬只係略略拉低副黑超,真係型到呢!

登登登凳……歡迎巨星羅志祥進場,係進入機場!日理萬機嘅小豬,出席完活動後又匆匆飛返內地拍劇,半百豬飯爭取最後一秒送偶像上機,逼爆機場。



鍾意就快D Share啦!