掃呢頁CODE去手機

2014年4月4日 星期五

[忽然1周 975] 小春扯煙怒啤記者 小春,陳小春,MW,




睇小春食煙個樣就知佢幾享受啦,不過為咗阿仔健康著想,戒咗佢

媽咪姐

小春扯煙怒啤記者

栢芝性格無定向,而舊愛陳小春就一向火爆。不過,佢 4年前同應采兒結咗婚之後,都收咗啲火。上年 7月老婆生埋囝囝 Jasper, 46歲嘅小春榮升老竇,依家就努力賺奶粉錢。

好似早兩日媽咪姐見小春一支公,拎住杯凍檸茶行跑馬地,行行嚇,就揼咗杯嘢,點煙狂扯。一向警覺性高嘅小春,好快就發現記者鏡頭,以前嘅佢,絕對會上前「問候」一番。不過依家做咗人爸爸,果然有啲改變,今次淨係眼超超,算好「俾面」嘞!

一手插袋,一手揸檸茶,點都要型。

小春見到記者兇狠,但對住應采兒,就連手袋都肯孭,估佢唔到呢!

近年多數北上開工嘅小春,啱啱做完伍樂城演唱會嘉賓。依家囝囝 Jasper已經 10個月大,希望佢似媽咪應采兒咁精靈可愛,唔好遺傳小春嘅火爆就好嘞。



鍾意就快D Share啦!