掃呢頁CODE去手機

2014年4月17日 星期四

[壹週刊 1258] 操肌上腦 影帝張家輝師徒反面 陳德興 家輝,陳德興,張家輝,M1,




張家輝苦練爆肌接拍《激戰》,憑此片打低梁朝偉及黃秋生等人奪今屆金像獎影帝,苦盡甘來。

探熱針

操肌上腦 影帝張家輝師徒反面

張家輝憑《激戰》中的賤輝 KO《一代宗師》的葉問梁朝偉,以大熱姿態成為新鮮出爐影帝,捱苦操肌有回報。據知,瘦底的張家輝 04年曾拜師「香港泰拳宗師」陳德興師傅門下,但性格火爆偏激的他,因為一言不合,反面走人。

冇乜肉

在電影《激戰》飾演綜合格鬥選手的張家輝,在短時間內由鋼條變成筋肉人,加上表現突出,成就他撼贏了梁朝偉、黃秋生及古天樂等對手,二度稱帝。其實張家輝早於○四年開始,已立定決心操 fit自己,當時圈中人流行學泰拳,當中以有「香港泰拳宗師」之稱的陳德興師傅最受歡迎,張家輝亦拜師門下。

「佢(張家輝)話想操 fit自己,擴闊做唔同類型角色,嗰陣都未有咁紅,身材瘦削冇乜肉,師傅見佢咁有決心,咪收咗佢囉!比佢更早入門嘅就有黃貫中同李璨琛。」知情者說。

張家輝當年與陳德興師傅感情要好,不過最後因自我性格導致師徒二人反面收場。

《激戰》多項提名,只得張家輝為此片贏得獎項,台前幕後一樣開心。

教訓幾句

往後,張家輝跟陳德興師傅學了幾年泰拳,但最終仍逃不過反面收場,雙方再沒有聯絡。

「佢一有時間就上拳館,最初同師傅感情好好,師傅見佢咁有恒心,好俾心機教佢,但張家輝份人太自我,亦唔係咁識同人相處,師傅覺得佢性格有問題,話過佢幾句叫佢唔好咁火爆,點知張家輝就發曬爛渣,仲用粗口鬧番師傅,跟住走埋冇再返嚟,師傅為咗佢,都唔開心咗一排。」知情者說。

出爐影帝張家輝上台領獎時,忘了多謝一直以來在背後支持他的老婆關詠荷及女兒,直到慶功宴才補鑊,希望在復活節一家三口去旅行慶祝。

不少星級學生的陳師傅,生日有黃秋生到賀外,黃貫中亦帶同老婆朱茵與他賀壽。

張家輝連奪多個影帝後,片酬升至千二萬,日前,本刊便拍到他跟老婆關詠荷及女兒在地產公司睇新樓盤。

弦外之音

就師徒翻臉一事,本刊到位於土瓜灣的柏龍國際泰拳搏擊中心找陳師傅了解。

「佢跟過我學過,呢啲(再做影帝)係佢自己努力得返嚟!嗰陣好熟,大家都係電影界互相欣賞!(佢同你意見分歧,所以唔再學?)點講呢?佢都跟我學咗好耐嘅,不過佢之後工作多咗,我又要搬拳館佢就搬屋,時間上就夾唔到,所以冇學。(對張家輝有咩評價?)都會見到面,不過冇切磋,而家佢都冇時間啦。好似張家輝咁,佢哋學嘢唔會同人吹水,自己會操爆,撞啱呢類人,佢仲勤力過你,你咪驚咗佢囉!」陳德興說。

雖然沒有直認反面,不過陳師傅一再強調,與張家輝是以前好熟。明曬!

再當影帝, high爆的張家輝在慶功 party狂煲煙,戥他開心的鄭中基更將他攬到實。

近年關楚耀愈來愈大隻,除了勤做 gym外,還有跟陳師傅學打泰拳。



鍾意就快D Share啦!