掃呢頁CODE去手機

2014年4月1日 星期二

超雲甩肉20磅 山聰減30磅 減肥有計:屋企跑步、食得清 山聰,超雲,陳山聰,




超雲甩肉20磅 山聰減30磅 減肥有計:屋企跑步、食得清

2014-04-01 20:45:00



攝影:黃偉雄

賭王何鴻燊三太陳婉珍今以卸任主席身份出席東華三院新一屆就職典禮,四太梁安琪亦現身撐場,而錢慧儀老公馬清揚亦晉身總理。超雲更做乖乖女,去完日場後,晚上與弟弟猷啟出席於麗思卡爾頓酒店舉行嘅晚宴。

對於吳克羣在港受訪時承認與超蓮拍拖,三太之前已經話:「結交朋友係佢哋嘅事,感情穩定就公佈,希望公佈咗一路穩定。」去日頭嗰場時超雲未有受訪,到今晚晚宴,消瘦不少嘅超雲就身穿連身裙,微微露出事業線,同樣未有受訪。

猷啟話:「佢(超雲)努力減,應該瘦咗20磅,食得清同做運動,主力喺屋企跑步。」至於舊愛陳山聰,亦都係靠跑步,三個月內減咗30磅!

何超瓊、丁子高及楊千嬅、蔡加敏等人亦有到場,蔡代妹妹加怡公佈生咗個B女。



超雲分手後,仍繼續貼新相,但當時仲頗胖,肚凸凸仍待修身。



此情已逝…



嘩,肉背…



今晚嘅超雲…超索













莊家彬





同樣消瘦不少的千嬅



何超瓊呢個表情頗有趣。



何超鳳夫婦



何超蕸



三太陳婉珍



馬清揚(左)



唐尤淑圻



猷啟



山聰亦成功減去30磅。



鍾意就快D Share啦!