掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] 我歌我在 封喉 14年  35歲陳敏之撈出碟 陳敏之,MF,




陳敏之承認有同唱片公司傾緊合作,但「星夢」就冇搵過佢。

真面目

我歌我在 封喉 14年  35歲陳敏之撈出碟

某台玩封殺傳媒,旗下藝人首當其衝,原有商演活動紛紛撻 Q,收入大減,個個其實苦不堪言!

不過馬死落地行,好似「索腿天後」陳敏之,深知單靠拍劇收入有限,好彩之前主唱《 My盛 Lady》插曲,網民個個大讚,難得搵到好路數,即刻四出𢱑撈搵唱片公司出碟, 14年前做過小室哲哉徒弟做短期歌手, 35歲陳敏之今年再做新人。

擁有 43吋長腿的陳敏之,初入行時兼職做模特兒, 00年仲成為「音樂教父」小室哲哉旗下徒弟,順勢打入樂壇,當時到日本集訓、又到夏威夷錄碟,係威係勢,仲推出過一首歌〈一息間的放縱〉,小室五個徒弟當中,佢最快跑出;後來因為小室哲哉涉詐五億日圓事件,出碟夢醉。

陳敏之話曬都叫做係「音樂教父」小室哲哉徒弟、做過歌手,唔只睇得,仲唱得兩嘴㗎!網上圖片

陳敏之主唱《 My盛 Lady》插曲〈想一天〉,網民勁 like,而且拍劇收入有限,當然想把握機會出碟做歌手。

連高登巴打都出 post,大讚陳敏之歌喉唔錯。

拍完劇錄音

陳敏之𠵱家拍住沈震軒拍攝《使徒行者》,不過拍劇時間長、收入少,當然要另覓財路!網上圖片

阿雪所屬的唱片公司制樂堂,都曾經搵陳敏之傾合作,不過最終傾唔成,據聞 Neway最大機會。

Cool魔一家親

網上圖片

去年 12月陳敏之夥拍 Cool魔張智霖到馬來西亞登台,唱幾首歌就有 6位數字歌酬。據知現時以 Neway唱片最大機會為敏之「復出」碟發行,唱片約同屬 Neway的張智霖,到時一家親

「星夢冇搵過我!」

封喉 14年,其實陳敏之一直對唱歌事業未死心,眼見拍劇漸有成績,敏之亦想再次出碟,一圓當年未完的夢。據知,去年《星夢傳奇》舉行前,亦有高層想敏之參加,但當時正值敏之劇接劇,加上她對於《星夢》真人騷般的淘汰賽制始終有保留,最終冇成事。反而經過她為《 My盛 Lady》獻聲插曲一役,坊間反應大受好評,才真正激發她出碟的計劃。

「講真拍劇搵得幾多?𠵱家連出騷都機會少曬,梗係更加想有多啲登台騷、內地吧騷唱而且敏之仲好鍾意唱歌,之前唱《 My盛 Lady》插曲〈想一天〉,估唔到咁好反應!佢初步打算自資錄歌,最近四圍搵唱片公司發行,聽講 Neway最大機會。」敏之身邊人透露。

據知有唔少唱片公司都搵過陳敏之,但竟然冇無綫旗下的「星夢」份,連阿雪(孫慧雪)所屬蚊型公司唱片公司制樂堂,都曾經搵過陳敏之合作,不過最終傾唔成。

本刊週一( 7日)致電陳敏之,問佢出碟一事,她即好興奮咁話:「𠵱家係有同唱片公司傾緊合作,至於邊間未講得住。(點解唔簽番「星夢」?)佢哋冇搵過我喎。(今次決定自資出碟?)當然希望有唱片公司簽我」

靠賣碟梗係賺唔到錢,不過有新歌更容易接登台騷,上年 12月,陳敏之就黐住張智霖去雲頂登台,唱幾首歌就有 6位數字落袋,好過拍劇

「星夢」現時有 9位歌手,但有計劃出碟就只有許廷鏗和鄭俊弘,其他都只唱劇集歌曲。

食住《 My盛 Lady》個勢,陳敏之早前擔任阮兆祥演唱會嘉賓,唱現場都 ok㗎。

高齡新人

每年樂壇都有大批新血湧入,除咗年輕一輩外,近年反而多咗批老將殺入,誰勝誰負,都係要比併過先知!

田蕊妮 36歲出碟

網上圖片

1993年,田蕊妮參加亞視《未來偶像爭霸戰》歌唱比賽而入行,直至去年才被黃柏高睇中簽為旗下歌手,本月仲推出個人首張專輯《 You Are My Man》,再次殺入樂壇。

陳法拉 30歲出碟

網上圖片

陳法拉都簽過星煥國際,但 12年推出個人大碟《 Beautiful Life美麗人生》,後就離開樂壇,真正一碟歌手。

各散東西

雖然話樹大好遮蔭,不過「音樂教父」小室哲哉就屬例外。當年在香港收下的 5位徒弟,至今已各散東西各自發展,兜兜轉轉 14年,陳敏之再度返回歌壇,希望唔好再食詐糊

2000年,「音樂教父」小室哲哉在香港招收徒弟,陳敏之和譚凱琪等五人有幸成為門下弟子,並到日本學藝,可惜後來小室因涉嫌詐騙五億日圓而被警方逮捕,五女亦各散東西。《蘋果日報》圖片

Zoie無綫復活

譚凱琪( Zoie)去年由有線轉投無綫,最近於世界盃節目亦有演出機會。

譚凱琪除了主持節目,最近亦拍住姚子羚拍攝新劇《香港心.香港情》。網上圖片



鍾意就快D Share啦!