掃呢頁CODE去手機

2014年4月9日 星期三

[FACE 359] 鬈毛陳豪咀戲怕怕 陳豪,MF,




一開工姚子羚就攞住本劇本惡補,而陳豪就好有紳士風度,企喺度等佢睇熟先,陳視帝好有耐性。

FBI

鬈毛陳豪咀戲怕怕

上月先同愛妻陳茵媺去完泰國蘇梅島慶祝囝囝 Aiden(梓燁)出世百日嘅陳豪,話咁快又返回工作崗位為新劇《陪著你走》開工,繼續搏殺賺錢養家。

點知到 roll機,姚子羚又唔記得對白兼交唔到戲,要導演揸住本劇本教佢做戲。

上星期四( 3日), FBI見到電咗頭鬈毛嘅陳豪同姚子羚,喺深水埗一間大牌檔外拍嗌交戲。對戲時身為「視帝」嘅陳豪駕輕就熟,兩三下散手導演就收貨;至於唔同 level嘅姚子羚就冇咁好彩,成晚被導演捉住教戲,陳豪就焗住企喺度聽書,難得視帝全程笑騎騎,冇黑面㗎!

好快陳豪就拍完自己嗰 part,趁住空檔, FBI問陳豪係咪真係唔使再拍親熱戲,陳豪話:「其實我係一個好保守嘅人嚟㗎,拍親熱戲就唔好喇!哈哈, touch wood到呢個階段都未有!」同劇女主角係胡杏兒,陳豪應該都唔恨咀

導演訓話

之後姚子羚又交唔到功課,導演終於忍唔住向佢「認真教導」,姚子羚惟有以笑遮醜!



鍾意就快D Share啦!