掃呢頁CODE去手機

2014年5月2日 星期五

[忽然1周 979] 「加加」姊妹勁大牌 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「加加」姊妹勁大牌

依家成個亞洲都吹韓風,個個睇韓劇食泡菜追韓星。一班韓國藝人當然最 happy,賺錢 so easy!

不過咁,人紅咗,好多嘢都會變。好似以前成日話韓國藝人受過嚴格嘅訓練,所以特別專業又有禮。但好似𡃁妹組合嘅「加加」咁,舞台上係跳舞跳得幾好睇嘅,可惜對住記者嗰時就勁有「個性」囉!話說有次「加加」同藝人妹妹一齊飛咗去外地做宣傳,大會 PR早就同佢哋講,安排咗十幾個訪問。好啦,咁一班記者好認真咁排住隊同兩姊妹影相問問題。點知佢哋愈嚟愈唔在狀態,塊面仲愈嚟愈黑㖭!

去到第十間傳媒,「加加」仲「犀利」到只係俾攝影師影咗兩分鐘,就拉埋妹妹一齊自行嗌停,話已經影夠喎!跟住答咗兩條問題,又嗌收工。 Well,但之前大會明明講好有半小時訪問時間,至少可以用 10分鐘影相㗎噃。不過無計,人哋依家咁鬼紅,記者除咗 O嘴,就惟有硬食

邊個係「加加」?

1.長髮長腿。

2.俾人話有公主氣質喎。



鍾意就快D Share啦!