掃呢頁CODE去手機

2014年6月12日 星期四

[壹週刊 1266] 瞓身創業 周家蔚 sell客拖地一腳踢 周家蔚,M1,




為咗創業,周家蔚睇鋪又湊仔,有指老公洪天明唔想老婆辛苦,曾勸她做全職主婦。

探熱針

瞓身創業 周家蔚 sell客拖地一腳踢

與洪天明結婚兩年,周家蔚去年升為人母,囝囝洪大仁已滿一歲。唔想齋做湊仔婆,周家蔚甘願孭起每月十幾萬租金,在銅鑼灣創業搞自家設計童裝店。做老闆先學精打細算,落場睇鋪做埋打雜拖地,周家蔚乜都一腳踢,慳得一毫得一毫,盡快回本。

十萬獎金創業

近年無綫分黨分派,余(詠珊)派寵將工作接踵而來,屬曾志偉派系的周家蔚,去年誕下兒子洪大仁(乳名 TJ)後,一直被投閒置散,只偶然被安排做綜藝節目嘉賓。

見唔對路,半年前周家蔚開始為自己謀退路,搞自家設計童裝生意。今年初,她憑著這個構思,參加無綫節目《我要做老闆》,結果勝出贏到十萬蚊創業獎金,更火速獲商家主動敲門傾合作,遊說她在大型商場皇室堡開店,幫手「鎮場」。據悉,原本每月廿萬的鋪租,業主打折頭示好,半年租金約一百萬,成功吸引想創業的周家蔚進駐。

囝囝洪大仁與 model公仔著埋同一款衫,為媽咪做生招牌。

為減低成本,只請一個職員的周家蔚要做埋打雜拖地,又踎低剷汙漬。

半年見真章

本刊到周家蔚剛試業兩星期的童裝店「 The 7th Day」了解,剛巧碰上老闆新丁周家蔚,從洗手間裝滿一桶水行出來,原來為了慳得就慳,周家蔚放下身段,兼埋打雜,只見她攞起毛巾、地拖,抹窗拖地一腳踢,滿頭大汗。

開鋪一闊三大,為降低成本支出,店鋪裝修簡單,售貨員也只得一個。

「雖然家蔚贏咗十萬蚊獎金,但佢都要攞成百萬積蓄出嚟開鋪,所以一分一毫都使得好小心,自己日日落場睇鋪,都唔想請多個職員幫手。收工後又要返屋企湊仔,天明都叫佢唔好咁辛苦,但佢話做人應該要有冒險精神,遇到機會就要搏,好過喺無綫守株待兔。家蔚叫天明俾半年時間佢試下,做得掂固然好,若果捱唔住,佢亦有兩手準備,會學羅志祥同林志穎咁,將啲貨放喺淘寶明星網繼續賣。」知情者說。

拖完地又去抹窗,做老闆嘅佢真係乜都落手落腳做。

又清潔又 sell客,仲要接埋電話同點貨,新丁老闆周家蔚忙到暈。

早前開張,老友湯盈盈帶埋愛女,與 Toby一同撐場。

鎮店之寶

身為老闆,粗重功夫、招呼客人,周家蔚事事親自鬱手。已為人母加明星效應,令一眾媽咪客相當受落;只見周家蔚一邊逗小朋友玩,一邊攞住自家設計的童裝及店內王牌產品——五千蚊的絲綿被,推介給媽咪客,最終成功開單冇失手。

之後,有人送貨到,周家蔚又親自點貨,店中大小事,都不假手於人。

店鋪裝修簡單,只用她的全家福及囝囝萌相做裝飾。

周家蔚設計的兒童「飲衫」,煲呔係貼上去。店內另有多款公仔魔術貼,讓兒童幫靚衫設計,著得玩得。

豹紋口水肩,係鎮店作品之一。

湊掂大小客

一開鋪,已經有幾個媽咪級客仔幫襯。已為人母的周家蔚,氹細路當然有一手,親切加明星效應,話咁易就做成兩單生意。



鍾意就快D Share啦!