掃呢頁CODE去手機

2014年6月18日 星期三

爆女方有千萬物業 鄭敬基摸瑪姬面珠 驗證有冇整容 BKD_S,




【新鮮娛頭】爆女方有千萬物業 鄭敬基摸瑪姬面珠 驗證有冇整容

2014-06-18 07:35:00



鄭敬基真係篤落去喎!(攝影:溫敏之)

鄭敬基噚晚偕緋聞女友瑪姬到AMC又一城出席電影《上帝之手》慈善首映禮暨「十大神蹟」畫展,在一片風雨聲中,兩人齊齊面對,鄭敬基更主動為女友解畫。

有報道指瑪姬曾當第三者同整容,問到鄭敬基會否心痛,佢話:「呢個朋友畀人講下係應該。我對人哋整過容好敏感,我一睇就知,好似割雙眼皮、鼻窿收細咗,佢好難係假。真金不怕紅爐火,真嘅唔怕畀人摸。」

現場傳媒即場請鄭敬基摸摸馬姬,鄭敬基不避嫌摸嚇馬姬個鼻同額頭,佢又話:「點解做咗塊面都咁大嘅?」瑪姬即撒嬌謂:「想死你呀?踩中我死穴,啲人話我同阿媽一樣樣,真金不怕紅爐火,清者自清。」

對於做過第三者嘅指控,瑪姬話:「得啖笑,冇發生過,不攻自破。」鄭敬基指瑪姬未到30歲已擁有千萬物業,睇唔明點解被指做第三者;另鄭敬基又表示唔會請女方做演唱會嘉賓,以免被指借緋聞宣傳。



男方話:「我對人哋整過容好敏感,我一睇就知。」



「點解做咗塊面都咁大嘅?」



「佢好難係假。真金不怕紅爐火,真嘅唔怕畀人摸。」



鍾意就快D Share啦!