掃呢頁CODE去手機

2014年6月18日 星期三

[FACE 369] 娛圈奶爸 BKD_S,MF,




FBI

娛圈奶爸

父親節啱啱過咗,令 FBI諗起呢個圈其實都愈來愈多男星做咗人老豆,最近 FBI就分別發現黃浩然同黃長興充滿父愛嘅一面。

忙緊拍《商戰》嘅黃浩然,幾忙都會抽時間陪老婆同埋兩個仔,上月 29日佢哋一家四口出巡,黃浩然單手抱住 1歲細仔 Ransley,一手拖住 3歲大仔 Kayden,老鼠仔同男人味一次過湧曬出嚟。

於 5月初至一索得女嘅黃長興,女兒英文名叫 Paige,上週日( 8日)佢就孖住老外朋友去買 Baby car seat,雖然張椅應該係幾重,不過有女萬事足嘅長興都拎到由心笑出嚟,啱啱為人父嗰份喜悅, FBI feel到曬。

黃浩然

行完商場去停車場攞車,呢個時候老婆 Kaka上車準備,黃浩然就負責一拖二,好有默契喎!

黃長興

上月 10日,老婆 Peggy幫長興生咗個女,今個月 8日長興就出去買定張 Baby car seat,準備車個女去街。

網上圖片



鍾意就快D Share啦!