掃呢頁CODE去手機

2014年6月24日 星期二

江希文與奶奶關係惡劣? 江欣燕撐胞妹:佢唔工心計 江欣燕,BKD_S,江希文,




【短片】【姨媽開腔】江希文與奶奶關係惡劣? 江欣燕撐胞妹:佢唔工心計

2014-06-24 02:52:00



其他影片:>>






【姨媽開腔】江希文與奶奶關係惡劣? 江欣燕撐胞妹:佢唔工心計

近日有報道指江希文資深大律師胡漢清結婚並誕下囡囡,仲低調返港,入住沙宣道大宅過少奶奶生活。

身為江希文胞姊嘅江欣燕(欣欣),今日出席喺上環舉行嘅黃宇詩自家內衣品牌me Me & ME嘅開幕記者會,榮升姨媽嘅欣欣大方表示有同妹妹見面,仲探望得意到爆嘅姨甥女,欣欣話:「妹妹0依家嘅生活好快樂,好似一個正常婦人,以湊女為樂,多謝大家咁關心,佢冇乜特別。」

有指江希文嘅奶奶莊永楚避走加拿大,欣欣話:「我唔係好清楚佢屋企嘅嘢,佢兩個快樂開心就得,以前我都唔係咁鍾意小朋友,0依家屋企多咗個新成員,我都充滿愛心,當係自己個女咁錫。」

咁妹妹有冇為報道而不開心,欣欣話:「唔會,我見佢冇乜嘢,我自己睇佢係一個好賢良淑德嘅人,係一個好好嘅媽媽,呢樣已經足夠,佢丈夫屋企嘅事,就由佢丈夫自己處理。」

至於妹妹婆媳之間關係是否惡劣?佢就話:「我唔知,我妹妹唔係一個咁工心計嘅人。據我所知佢哋應該唔係一齊住,係咪返嚟定居,要等佢兩個自己決定,有好多嘢要配合。」



(攝影:仇志德)



欣欣大方回應佢妹妹江希文近日報道。





江希文自嫁俾胡漢清後,是非不斷。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!