掃呢頁CODE去手機

2014年6月30日 星期一

張崇基海中心壞船 海事處話「愛莫能助」




【短片】【政府運作...】張崇基海中心壞船 海事處話「愛莫能助」

2014-06-30 03:42:00



其他影片:>>






【政府運作...】張崇基海中心壞船 海事處話「愛莫能助」

張崇基一向都有滑水嘅嗜好,仲有間教滑水嘅學校,今日張崇基都出咗海滑水,但就遇到啲不愉快嘅事。

啱啱張崇基喺微博打咗段純文字:「今天終於見識到政府部門的運作。今天滑水至下午三點左右、快艇熄火後突然不能再發動。於是報警因為在海中心情況危急。結果海事處有一首船在附近,它慢駛至我們旁邊了解情況,但説愛莫能助,因為他們不能幫忙拖船。首先他們叫我們找朋友幫忙(我們已經試過但找不到), 他後來叫我們報警call水警幫忙。」過咗兩分鐘之後,張崇基再打多咗一段文字話:「最後兩首船在拿了我的證件抄下資料後相繼離開!海事處還說要我有時間到他們office落口供寫報告!他們離開時分別説我們沒有即時危險,如果有可以再打999!(現在還在海中心)」

之後張崇基接受本報電話訪問,好勞氣咁話:「真係好謊謬,原來要自生自滅,係咪真係要死人先會處理?」

崇基又控訴海事處和水警互相推卸,妄顧市民生死:「佢哋可以坐視不理各自離開,話我哋冇即時危險,唯一畀咗四個拖船公司電話我,但三個打唔到,一個話冇船,自己絕望先打999,點知佢哋話守則唔可以拖船怕拖爛。所謂水警同海事處,原來除咗死先會救你,我哋七個人喺海飄流三個鐘,終於自己搞掂,搵附近相熟有快艇嘅朋友救我。」



張崇基出咗海滑水,點知快艇熄火後突然不能再發動。



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



張崇基喺微博大呻佢今日嘅事。



鍾意就快D Share啦!