掃呢頁CODE去手機

2014年6月25日 星期三

[FACE 370] 波係圓嘅 世界波賣球  Cammi師妹寸 Coffee:殘廁咁污糟 Coffee,Cammi,BKD_S,林芊妤,MF,




Donut成員 KamKam會在寫真集中玩波、頂波,總之乜波都出齊。

真面目

波係圓嘅 世界波賣球  Cammi師妹寸 Coffee:殘廁咁汙糟

今年特別多波波睇,有世界盃又就快到寫真大戰,已經第 5年出寫真的 Donut,雖然師姐 Cammi等嫁富二代唔玩, Rainbow又從良唔拍寫真,但 4個舊成員依然繼續賣肉博到盡。

佢哋仲話會考慮仿傚喺殘廁纏綿的 Coffee(林芊妤)在廁所拍照,乘機抽水之餘仲恥笑 Coffee:「殘廁咁汙糟,要搞嘢都上酒店臭臭!」



其他影片:>>Donut睇真啲






Donut今年反樸歸真唔玩妄撮,寫真封面賣樣多過賣身材,揭開至有養眼照睇咁話。

前「 SING之天使」 Coffee與 31歲上市公司達利國際集團有限公司 CEO林知譽( Will)被踢爆在 ifc傷殘人士廁格內𠵱泣,雖然 Coffee事後已躹躬道歉,但依然被笑到面黃,其男友更避走杭州。

Cammi等嫁

網上圖片

前 Donut成員 Cammi與富二代男友 B先生拍拖近一年,經常在微博曬恩愛,並稱視對方為終身伴侶。

Rainbow封胸

《蘋果日報》圖片

Rainbow兩年前離隊盼有更好發展,可惜至今影都冇埋!

「係咪冇錢開房呀?」

Coffee(林芊妤)爆出「廁格風雲」,大台高層樂易玲表示唔會姑息,雖然 Coffee事後道歉,但星途凍過水。

7月將推出寫真的 Donut成員一聚埋亦不離數「臭」 Coffee:「係咪冇錢開房呀?個男仔明明係有錢噃!殘廁咁汙糟,要搞嘢都上酒店臭臭! ifc隔離咪有酒店囉!」「呢單嘢咁好笑,我哋都要諗諗喺廁所影番輯寫真,不過商場廁所就免喇!係都上酒店廁所啦。」

出寫真𡃁模買少見少,連 Donut師姐 Cammi都已擒實富二代 B先生等嫁, Rainbow則轉投寰宇旗下的 model公司唔出寫真,淨番 Elke、 KamKam、 Elise同 Biona今年食世盃熱玩波波。 Elise解釋:「都冇曬對手,點解唔出呀?我哋今年玩埋世界盃主題, Elise會頂波波,我會裸上半身,淨係用條英格蘭打氣帶遮住兩點。」

冇咗兩個師姐帶住, 4人 Donut孭飛都重啲! KamKam鬼馬話:「 Cammi都搵到富二代啦,我哋點會唔得?出過寫真之後,我哋每個月都要上大陸廿幾次,打碟、唱歌其實好賺過賣寫真㗎!使乜有師姐啫!」

寸完 Coffee再寸師姐, Donut不如去講埋波

半裸遮咪

另一成員 Elise稱今年突破底線,為配合世界盃主題,只用英格蘭的打氣帶遮住重要部位。

寸盡同行

今年寫真戰都幾多熟口熟面兼熟女大混戰,只有 18至 22歲的 Donut可以話係後輩,不過唔寸嘴邊有話題? Donut話班前輩全部要 out喎!

AD2 唔同呢

騎呢組合 AD2成員換完又換, Donut反白眼狠批:「如果鬥重口味真係唔及佢哋,佢哋嗰啲擺喺第二度賣至得,唔同 level囉!」

黃榕 得人驚

《蘋果日報》圖片

年過 30的黃榕今年玩全裸彩繪又跳鋼管舞,叫有啲新意,但被 Donut稱為老嘢:「過咗 30仲出寫真係好得人驚,我哋影多幾年都仲係廿幾歲咋唔該!」

劉俐 陪老細

34C勁索藍莓(劉俐)首次赤裸寫真,話會只用樹葉遮住敏感部位, Donut卻唔放在眼內:「之前睇啲報道話佢陪老細喎,佢出寫真畀老細睇?」

陳蕊蕊 多紋身

陳蕊蕊擁有 34E誇張身材,影寫真時男友金剛要喺現場監工防走光, Donut寸嘴話:「蕊蕊太多紋身,愈著得少愈現形,一啲美感都冇!」

仙樂都 似指南

《蘋果日報》圖片

中泰混血兒仙樂都今年返回老家泰國布吉取景,仲講明係最後一激博翻身, Donut笑曬:「仙樂都都出寫真集?喺澳門,仙樂都係夜總會喎,係唔係出夜總會指南咋?」



鍾意就快D Share啦!