掃呢頁CODE去手機

2014年7月11日 星期五

[忽然1周 989] 江美儀失手機繼續 happy 江美儀,手機平板,手機,MW,




江美儀唔見電話前幾日,出席咗好友四洲太子女戴凱欣嘅公司活動。當日佢戴住嘅卡地亞名錶,真係夠買十幾部手機。

媽咪姐

江美儀失手機繼續 happy

江美儀真係好睇得開,前幾日同男友吳君祥去朋友間火鍋店打邊爐,打打下就咁俾人喺枱面拎走部 iPhone 5都唔知。

好彩佢冇乜唔見得光嘅相,唔係就大件事。冇咗部手機買過就得,但係平時啲自拍相就冇曬,佢就自我安慰,講笑話有好多愛犬嘅裸照,好驚人勒索咁話。

事隔一晚,真係瞓醒就冇事。佢同男友又去咗睇「 Cool魔」張智霖演唱會,睇完仲開心到入後台合照㖭!冇咗部舊機,咪當去舊迎新囉!

前兩日仲喺微博叫人小心財物。轉頭換咗新機,江美儀就同男友搵 Chilam試機,但啲相嘅效果,好似爭咗啲。



鍾意就快D Share啦!