掃呢頁CODE去手機

2014年7月18日 星期五

[忽然1周 990] 婚前驚魂  B哥哥回鄉卡現微博 MW,




B哥哥同范姜生咗 9歲嘅鍾懿同 4歲嘅鍾幗,佢哋不時向父母催婚,難得由前妻章小蕙所生嘅大女嘉晴亦好接受范姜。呢次婚事,絕對係皆大歡喜。

媽咪姐

婚前驚魂  B哥哥回鄉卡現微博

呢排娛樂圈喜事真係一單接一單,啱啱講完古巨基終於肯結婚,跟住梗要數埋 B哥哥鍾鎮濤同范姜素貞呢對患難見真情嘅準夫妻!佢哋下個月 25號就會喺峇里結婚,結束 17年愛情 long long run,恭喜晒呀。







不過喺呢個開心嘅時刻,竟然俾媽咪姐發現有人 post咗 B哥哥張回鄉卡上網!裏面有晒個人資料,好危險啫。媽咪姐即刻搵 B哥哥助手問吓,佢好淡定咁話:「可能係返大陸做嘢嗰時,俾咗啲回鄉卡資料攞批文,所以先流咗出嚟。(驚唔驚洩漏個人資料有危險呀?)唔驚嘅,我哋成日返去做嘢,好難避免,有唔少明星嘅回鄉卡都喺網上見到㗎。」唉,強國嘅嘢,又真係防不勝防嘅, B哥哥下個月做老襯,仲有成頭家要養,惟有自己小心啦。

早幾日,范姜(中)同 B女嘉晴(右)去名設計師鄭兆良嘅中環工作室試婚紗,樂也融融㗎。《蘋果日報》圖片

內地網友 post咗 B哥哥回鄉卡嘅彩色影印本上網,仲叫人「猜猜是誰」。嘩,好大膽喎! Btw, B哥哥個英文譯名好 cute囉。



鍾意就快D Share啦!