掃呢頁CODE去手機

2014年7月10日 星期四

[壹週刊 1270] 廁格又嘔又錫  Coffee:冇性行為! Coffee,BKD_S,林芊妤,M1,




探熱針

廁格又嘔又錫  Coffee:冇性行為!

一場「殘廁 gathering」,女主角 Coffee(林芊妤)遭無綫重判死罪,變成失業大軍,而男主角上市公司達利國際集團有限公司 CEO林知譽( Will),至今仍然龜縮。

獨自收拾殘局的 Coffee,在承受廁格風波的壓力下,重提經過及事後無面目見家人的心情,她幾度激動喊爆,聲淚俱下為廁格的過程解畫:「我冇喺廁所同人有性行為。」

遣散費二萬四

酒後失分寸負上代價,遭高層樂大媽(易玲)處決,但要養家的 Coffee還是選擇堅強面對。炒魷已成定局,茫茫前路。「我真係未有(打算),好失敗!會向瑜伽方向發展,反正發生呢件事之前我都踩咗半隻腳喺呢行。」 Coffee說。

被無綫處以極刑後,有指 Coffee獲公司大方看待,得到餘下的半年合約底薪作遣散。據了解,在無綫六年, Coffee底薪只得四千蚊,豪俾半年,合計二萬四。「幾多錢我唔講,總之係幾千蚊。不過我之前好勤力,所以成日爆騷。」

闖禍後,唯一令 Coffee啃唔落的罪名,是有公司高層借傳媒暗示她自製新聞炒作,對此耿耿於懷的她,一講就好激動。「冇人會拎自己前途、家人同貞操去較飛!」

提到 gathering對手, Coffee說:「當時我啱啱同前度(昔日無綫有米奀星潘宗揚)分手,係好努力忘記佢嘅時候阿 Will就出現,俾咗好多關心我,佢俾我第一個感覺係好正人君子。」

經過近一個月的輿論壓力,情緒仍在調整中的 Coffee,提及廁格風波的傷痛,多番激動落淚。

被樂易玲重判的 Coffee,上週返公司收大信封。有指她在無綫每月底薪只得四千。

多謝傳媒刮料

Coffee口中的正人君子阿 Will,事後即潛水到杭州,留下女方獨自面對。

「講真,我係有唔開心!但我好明白佢嘅處境同屋企壓力,我冇怪佢。(你哋仲有冇聯絡?)仲有嘅,不過我想一個人冷靜嚇先。其實我好多謝傳媒幫我搵到佢咁多資料出嚟,原來佢係上市公司太子爺。我同佢約會,每次都係我自己搭車去約會地點,佢冇用車接送過,所以我冇 care過佢屋企係點,只知道佢好愛錫細佬妹,好孝順,家庭觀念同我相近。

「(呢一刻你仍然覺得佢好好?)係!就算身邊人講佢好多唔好嘅說話,我仍信我對呢個人嘅第一個感覺。」 Coffee努力地為對方辯護。

龜縮定歸宿

男主角林知譽雖為 CEO,但事發後一直龜縮。

Coffee與前度有米奀星,現返內地做獸醫的潘宗揚曾愛得肉緊,可惜男方佔有慾太強,成分手導火線。

殘廁 gathering後, Coffee○九年與羅天宇拍拖的嘴相亦被翻出來,而羅母力撐 Coffee係好女仔。

出事到現在,阿 Will同樣撇下女方獨自承擔。

一度唔敢見家人,將自己收埋的 Coffee,上週終於收拾心情出動,並帶住兩個她最錫的姪仔去玩。其間有途人叫加油為她打氣。

叫聲係自然反應

處處維護龜縮阿 Will,但問到她是否由男方拉她入殘廁,而非她做主動時,一直承受沉重壓力的 Coffee即時缺堤爆喊。

「其實係!我一直冇澄清,因為我唔想傷害個男仔。(其實佢有責任幫你澄清!)我都有責任,因為我應該意識到嗰度係 ifc,有咩問題都係自己問題。

「其實嗰晚我斷咗片,(酒後)唔係好記得講過啲乜,如果記得我會第一時間先同屋企人講對唔住,我冇諗過咁嚴重,冇諗過錄咗咁多嘢,而且我冇喺廁所同人發生性行為。(喊得更厲害)嗰晚我飲醉至嘔,好唔舒服,佢帶咗我去廁所,之後佢錫我,咁我都鍾意佢,我嗰啲聲音(呻吟)係好自然嘅反應。之後有清潔阿姐敲門問有冇人,當刻我想快啲出去,所以就話我哋返屋企先!當時我已意識有人喺出面,嚇到醒曬,點知一開門係記者,係我諗唔到。」 Coffee說。

之前在遊戲節目被人大整蠱玩到變樣,卻因此被屈整容。同阿媽一個餅印的 Coffee,點睇都唔似整過。

獲父親原諒

殘廁報導出街後,被追訪的 Coffee媽傷心喊爆,大受打擊。自己闖禍, Coffee說最難過是令家人丟臉;事後她匿到朋友家暫避,之後避走北京,無法面對家人。

「到而家我都冇同家人交代件事,因為我面對唔到佢哋。件事爆咗後,我只係 send message同佢哋講:『對唔住爸爸,令到你哋冇面,除咗講對唔住,我唔知仲可以講乜。我冇面返嚟見你哋!係我問題係我錯,我好錫你哋,好掛住屋企人。』

「其實嗰刻我唔知點樣生存落去(有諗過自殺?)我唔知會唔會咁做!後來爸爸話:『冇事,爸爸喺度,爸爸幫你擋!』我好多謝爸爸同我講呢番說話,起碼佢會原諒我,令我可以繼續行落去。」

昔日在無綫, Coffee最為人熟識是在《衝上雲霄 II》以 34D胸壓馬國明。炒魷後,她打算做瑜伽教練,幫補家計。

Coffee感激莊思敏、森美及江美儀等人在她出事後雪中送炭, send message安慰她。

落井下石

一場「殘廁風波」,令 Coffee看清人情冷暖。一班味之天使全力撐,雪中送炭,唯獨陳蕊蕊落井下石,指 Coffee身為公眾人物,行為過分,並強調自己不會和男友金剛去殘廁,句句寸。

壹:同陳蕊蕊仲係咪好朋友?

C:(苦笑一聲)其實我已經唔識點分係咪好朋友。

壹:係咪關傳過金剛追你事?

C:冇件咁嘅事。其實我當佢係朋友,不過呢件事令我好唔開心,喊咗一晚。

壹:蕊蕊有冇問候過你?

C:冇,但我諗佢可能唔想煩我,又或者佢唔得閒,我唔知。



鍾意就快D Share啦!