掃呢頁CODE去手機

2014年7月10日 星期四

[壹週刊 1270] 兩杯落肚 中女酒店陪歎兩粒鐘 呂方涉嫌醉駕 M1,




飲到淩晨十二點半,呂方與喱士中女離開酒店,企唔穩的呂方更打開雙手平衡身體。

探熱針

兩杯落肚 中女酒店陪歎兩粒鐘 呂方涉嫌醉駕

同鄭裕玲分手已經六年的呂方,曾以「放監論」形容甩拖心情,重獲自由的他年來頻頻換畫,做足補償。

月前,本刊發現呂方相約一名野性中女到酒店談心,摸住酒杯底傾密偈兩小時,離開時,飲了兩大杯紅酒的他明顯酒氣未過,腳步浮浮,但呂方依然做司機揸車載中女離開,好危險!

開車前咪飲

酒後駕駛害己害人,政府一直都有大力宣傳「開車前咪飲」。因酒精會影響駕駛者視力,降低判斷速度和距離能力,導致危險駕駛;法例規定駕駛人士血液含量每 100毫升不能超出 50毫克的酒精,而呼氣量亦不能超出 22微克的酒精。紅酒的酒精含量大部分為 11-14%,一般而言,一個人飲一杯紅酒(大概 150毫升以上),體內酒精含量便會到法例規定的上限,而醉駕最高刑罰為罰款 25,000元及監禁 3年,駕駛人士切勿知法犯法。

頻頻換女

年屆五十一的呂方,偶然返大陸登台兼「搵食」,其餘時間,全情投入溝女,過去幾年,經常換畫,以彌補與鄭裕玲十六年所失去的自由暢快。

上月初,呂方被影到與高自己半個頭的「靚版嘟嘟」到灣仔歎串燒,但兩個多星期後,身邊佳麗已另有其人。

六月二十三日晚,十點半,呂方駕駛舊愛鄭裕玲所送的寶馬 335i,與一名穿喱士透視裝,樣貌有幾分似司馬燕的中女,一同到達金鐘港麗酒店。在 Lobby Lounge繞了一周,呂方最終揀了一個附近沒有其他人客,較暗較靜的位置坐低,之後再打眼色,示意叫對方埋位。

呂方叫了一杯紅酒,女伴飲威士忌,有酒有女,摸住酒杯底談心,呂方講,中女好似返番去「甜蜜十六歲」咁款,輕托住腮含情脈脈望住呂方。唔夠半小時,呂方已將整杯紅酒飲清,叫侍應嚟多 round。

呂方一杯飲過再一杯,前後總共飲了兩杯紅酒,酒精含量一定超標。

托腮

喱士中女年紀應該唔細,但對住呂方不時擺出托腮動作,動靜相當少女。

撩牙

傾傾嚇偈,呂方突然攞起支牙籤撩牙,仲要斷斷續續維持了接近成分鐘。

灌水

臨離開前,呂方狂灌了一杯清水。

當眾撩牙

有酒落肚,人開始放鬆,只見呂方攞起支牙籤當住女伴撩牙,一路講一路起勢撩,難得對方唔覺噁心,繼續視線不變,一副冧樣望住呂方。

飲住傾足兩個小時,兩大杯紅酒落肚的呂方,明知酒精含量超曬標,臨走前刻意灌多杯水落肚,離開酒店時,腳步明顯浮浮的他,更一度企唔穩,要攤開雙手平衡。

無論真唔飲得,定在中女面前扮唔飲得,呂方肯定酒精超標;但他仍然自己揸車,其間又繼續同女伴傾偈,車速時快時慢,極之不穩。送對方返到大坑後,中女十個唔捨得,多次回頭,同呂方揮手。

呂方明知飲咗酒,但仍堅持做司機。

送到女伴返屋企樓下,女伴依依不捨回頭幾次同呂方揮手講再見。

揀衫現腩

幾日後,呂方單拖出動。趁連卡佛大減價,買定溝女戰衣;人老心不老,唔花唔鮮色唔揀,全攻六折貨品,正價同少過七折的,望完價錢即時放低。

其間,呂方唔覺意露出豬腩肉,中年發肉唔發財,但中佬呂方桃花旺盛,身邊女伴換完一個再一個,有心有力!

連卡佛大減價,呂方都有去掃減價貨,但原來他對花恤衫情有獨鍾。

51歲的呂方,冇乜工作又冇乜運動,所以肚腩 size有番咁上下。

拍拖十六年,呂方同鄭裕玲 08年分手之後,呂方公開話:「放監」,搞到嘟嘟十分不滿。

之前陳茂波都被傳媒影低曬飲酒後揸車證據,最後乜事都冇,難怪有人唔怕飲酒後揸車會犯法。(《蘋果日報》圖片)

飢不擇食

08年與 Do姐結束 16年的姊弟戀後,呂方感情生活比以前更精彩,身邊女人車輪轉一個接一個,少啲精力都唔得。

助手周小燕

09年在深圳登台,與一名 25歲內地助理周小燕撻著,有指呂方氹完人上床,又呃對方攞四萬人仔積蓄炒股票,之後更一去不回頭,被周小燕公開數臭騙財又騙色。

有米粉絲 May May

12年,冧掂內地一名住豪宅、坐平治的富貴中女粉絲 May May,據知女方是失婚婦人,有個 16歲女,但呂方照殺,成功將 fans變女友,當年 May May更試過人肉速遞來港與他開房賀大壽。

長髮女

繼有米 May May後,同年呂方極速搭上另一長髮女子,二人在金鐘太古廣場行街 shopping,雖然冇十指緊扣,但二人同著粉紅色衫情侶裝。

清純四眼妹

「北方菜」濃味,「本地菜」調劑嚇,正當!今年初,呂方被拍到車住年約三十歲的長髮四眼妹到跑馬地買果汁,二人態度親暱。



鍾意就快D Share啦!