掃呢頁CODE去手機

2014年7月17日 星期四

[壹週刊 1271] 蔡一智冇手𢱑痕 蔡一智,M1,




生女用嚟嗲老豆,囡囡 China呢個眼神,蔡一智即暈!

同你吟一吟

蔡一智冇手𢱑痕

放暑假,做父母嘅最唔得閒,尤其係蔡一智,太太周雪芳同前夫所生嘅囡囡 Gigi中學畢業,但二女 China同孻仔細倌,分別得八歲同兩歲,年齡差別大,要安排活動,最簡單係一家人去飲茶!

上個禮拜三(九日),蔡一智兩公婆帶咗兩個女去中環置地 high tea。孻仔冇出嚟,八歲 China可以獨霸老豆。飲完茶,一家四口去行街,蔡一智一隻手又袋又氣球,另一隻手要拖實 China,就算塊面痕,都唔敢甩開寶貝女,要自己𠌥前就位𢱑,周雪芳就他條得多,同大女搭膊繑手行,話之佢!

塊面痕想𢱑,但囡囡皺晒眉,搞到蔡一智唔敢鬆手,要自己耷低頭就位搞掂。

周雪芳同前夫所生嘅囡囡 Gigi已經同自己一樣高,兩母女行街, friend到攬實。



鍾意就快D Share啦!