掃呢頁CODE去手機

2014年7月16日 星期三

邵音音驚爆 古天樂結婚!!!!!!!!!! 古天樂,




【新娘係邊個?】邵音音驚爆 古天樂結婚!!!!!!!!!!

2014-07-16 10:40:00



邵音音無啦啦爆古天樂結婚,令在場記者大感愕然,後來音音姐先知自己擺烏龍。

古巨基今日喺網上報喜,話同拍拖20年助手女友Lorraine,已喺7月12日於美國拉斯維加斯結婚,成為娛樂圈喜訊,不少基仔圈中好友紛紛道賀,而莫文蔚(Karen)出席《催眠大師》首映禮時,Karen則恭喜對方:「佢第一時間通知我,之前都知知哋,不過大家冇開聲講,等呢杯都等得太耐,但我覺得20年係值得慶祝階段。」

至於有份出席嘅邵音音受訪時,就問記者:「點解冇人問我古天樂結婚?」在場記者無不愕然,立即追問音音姐邊位係古仔新娘,此時音音姐先知自己大頭蝦,猛然醒起係古巨基才對,無端鬧出笑話,音音姐就話:「之前同基仔合作過一套劇,合作完冇耐,知道呢個消息,好戥佢高興,男嘅顧家,女嘅又好,係一件好事。」



Karen恭喜基仔新婚。(攝影:陳俊強)



鍾意就快D Share啦!