掃呢頁CODE去手機

2014年7月16日 星期三

與伊健鴛鴦浴 周秀娜淥熟美腿 伊健,周秀娜,鄭伊健,




馮仁昭四圍超:與伊健鴛鴦浴 周秀娜淥熟美腿 - 馮仁昭



其他影片:>>






同伊健鴛鴦浴 娜姐險淥熟美腿

身為「宅男女神」嘅周秀娜為咗電影《分手100次》可以話搏到盡,喺戲裏面同鄭伊健大玩鴛鴦泡泡浴,不過鏡頭後真係有苦自己知,喺天寒地凍浸住凍水,差啲凍到冇知覺,但係佢哋兩個唔單止冇怨言,等埋位嗰陣仲着住浴袍互窒講笑當取暖,伊健笑笑口話:「呢部戲應該叫做《沖涼100次》,我從影以嚟未試過同一部戲拍咁多沖涼場面,今次我終於唔使一個人沖涼,同娜姐鴛鴦泡泡浴!」伊健仲話唔使同老婆蒙嘉慧備案,有鄭丹瑞監場保護娜姐,冇人夠膽諗錯隔籬!



■伊健同娜姐都係第一次喺戲入面玩鴛鴦浴,睇落好似幾浪漫,不過鏡頭後苦過「弟弟」!

滾水淥腳死頂

喺另一場戲講娜姐離家出走搬咗去酒店,伊健趁娜姐沖涼嗰陣,衝咗入去浴室從後攬住求和,不過娜姐嘅大髀認真受罪,原來為咗營造浪漫感覺,娜姐叫工作人員開熱水,點知佢竟然死忍滾水淥腳,直到導演叫cut機,大家先發現佢對腳變咗做「紅燒豬髀」,睇見娜姐死撐話繼續拍,伊健講反話:「拍埋先啦,一次過,一鑊熟!」娜姐無奈自嘲:「其實係我死蠢!諗住開到最熱就會整到好多水蒸氣出嚟,但冇諗過唔成功!」此外,娜姐前日亦去咗廣州出席試影,之後再去地王廣場出席宣傳活動,娜姐仲做埋愛情顧問幫啲粉絲將「分手遺物」擺入「分手迷你倉」!

撰文:馮仁昭



■工作人員開熱水,點知差啲淥熟娜姐對腳!



鍾意就快D Share啦!