掃呢頁CODE去手機

2014年7月21日 星期一

大肚倩揚帶囝囝遊峇里 文頌嫻生日 同囡囡咀嘴 倩揚,文頌嫻,陳倩揚,




【天倫之樂】大肚倩揚帶囝囝遊峇里 文頌嫻生日 同囡囡咀嘴

2014-07-21 00:12:00



(微博圖片)

唔係「媽媽Day」(母親節)啫,媽媽級嘅藝人都可以share天倫樂0架!

好似日前宣佈再度懷孕嘅陳倩揚,今日就喺微博share佢同囝囝羲廷去峇里嘅相片,佢由18號出發當日開始就share,睇嚟係同佢囝囝放暑假去玩吓,日日都有一輯相添!

今日呢陳倩揚就話:「Good Morning! 今朝喺Villa歎悠閒豐富早餐,沒把大家嚇倒吧,早餐我要吃十成飽的 隨後午餐吃7成晚餐3-5成 晚上吃太撐消化時間不多,睡眠質素亦會差啊!小羲廷吃飽飽立即去泡泡腳,真識歎!」

另一位星級媽媽文頌嫻今日牛一,fans喺微博同佢講生日快樂,頌嫻喺微博話:「收到,多謝各位!」仲upload埋同囡囡錫錫相添!



好開心喎!



(微博圖片)



(微博圖片)



嘩!食咁多嘢,記住唔好嘥呀!(微博圖片)



靚媽咪陳倩揚(微博圖片)



腹部微隆(微博圖片)



囝囝陳羲廷(微博圖片)



陳倩揚微博



文頌嫻微博都share佢生日同囡囡慶祝嘅相。



鍾意就快D Share啦!