掃呢頁CODE去手機

2014年7月21日 星期一

莊思敏變直 吳浩康鼓勵床戰 吳浩康,莊思敏,

莊思敏在自己的書中指娛圈有人以性行為換工作。


莊思敏變直 吳浩康鼓勵床戰

莊思敏昨日在書展為新書宣傳,書中她大爆六段情史,包括與吳浩康的一段情,書中她暗指吳浩康是他首位男性戀人,還寫到兩人親熱前,對方鼓勵她接受男性,還被「試咗唔得至推開我」此句話而打動。莊思敏又寫了朋友的性癖好,並大爆圈中黑幕,形容「合法強姦」時有所聞!

莊思敏昨為新書《大情大性講情講性》宣傳,書中她自揭過去六段情,包括與吳浩康的一段,又大爆好友的性癖好。問會否擔心吳浩康新歡鍾舒漫詐型?莊思敏說:「唔會,OK嘅,都係想寫自己藉着每段關係學習成長,(會送書畀吳浩康?)好, 驚佢唔敢睇。」

莊思敏在書中自爆頭五段情均為同性戀,因覺得女仔更有安全感,惟最終都因對方劈腿致分手,令她感到女仔都花心,從而開始考慮接受男仔。她寫到與第一位男性戀人親熱前曾說:「我覺得唔得,我未必可以同男仔一齊。」惟對方回應:「我寧願你試咗唔得,推開我,都唔想你試都唔試就算。」兩人拍拖三年時,莊思敏感覺看不到將來,直言捱多兩年終分手,眾所周知,此位男士便是吳浩康。吳浩康昨接受電話訪問時只表示:「過去咗嘅事唔想再提。」

不少粉絲昨日到書展支持莊思敏。
  • 不少粉絲昨日到書展支持莊思敏。
與吳浩康拍拖三年時,莊思敏感覺看不到將來。(資料圖片)
  • 與吳浩康拍拖三年時,莊思敏感覺看不到將來。(資料圖片)

而莊思敏再爆圈中秘聞,並寫到曾聽聞一位有老婆的導演,在內地拍戲時戲中有兩位「女友」演員,莊思敏形容圈中有「合法強姦」,又指以性行為換工作時有所聞。

盛品儒似大番薯

另外,黃榕昨出席書展的寫真宣傳,談到疑被「朱主席」朱壽仁鹹豬手,問她日後與朱主席見面會否尷尬?她謂:「唔再同佢跳舞就唔尷尬啦,佢仲係咁叫我跳舞,但我無能為力。(佢話冇掂你喎!)我feel到。」之後她接受電話訪問時補充:「佢冇揸到,但我feel到佢掂到,冇怪佢,冇覺得佢鹹豬手。」之後朱主席現身書展,否認曾向黃榕施以鹹豬手。

「嫩版謝安琪」Ashina昨在書展出席《老夫子》活動,問她會否覺得與她攬啜的盛品儒似《老夫子》中的大番薯?她說:「整體嚟講都似。(摸過?)我都想,都唔好咁講,費事影響盛生偶像級形象。」至於盛品儒早前表示安排Ashina在動漫節擔任Show Girl,Ashina說:「依家冇啦。」

文:專案組



鍾意就快D Share啦!