掃呢頁CODE去手機

2014年7月27日 星期日

Laura指汪子琦用佢錢追馬賽 暗示離婚冇彎轉 馬賽,汪子琦,




【凌晨爆大鑊】Laura指汪子琦用共同財產追馬賽 暗示離婚冇彎轉

2014-07-26 23:55:00



汪子琦與Laura已註冊結婚,兩人亦在訪問中同樣表示馬賽早已得悉兩人關係。

問到Laura會否選擇原諒汪子琦,Laura在本報獨家專訪表示:「過咗去啦,尤其係我今日又知道咁多嘢,點接受呀?破壞咗就係破壞咗,分開咗就係分開咗,呢個好難番轉頭。」

講到馬賽艷舞片流出後,她與汪子琦兩人各有各說,馬賽表示與汪子琦一起不為錢,汪子琦又自稱被騙財,Laura說:「貪錢係不容置疑嘅,之前咪畀晒證據你哋睇囉!同埋嗰啲錶、袋、衫、戒指、旅行等等,汪子琦啲錢其實係咪一半財產係我o架?至於艷舞嘅真相,我同所有讀者一樣,我都想知。」問是否汪子琦用她的錢追馬賽?她說:「夫妻啲財產係共有化o架」再問汪子琦與馬賽,誰會傷害她更多?她說:「至於你問邊個hurt我多啲?我想講,一個攞把刀,一個攞把劍,點比呀?不過佢哋兩個人嘅內容,都有一個共通點,就係都承認咗呢段婚外情,點樣都係hurt緊我o架啦。」



鍾意就快D Share啦!