掃呢頁CODE去手機

2014年7月27日 星期日

Yumi百萬賣F咪峰殺娜姐 娜姐,Yumi,尹秦睎,周秀娜,




去年回流香港的尹蓁晞(Yumi),不單與周秀娜舊愛陳偉成撻着,最近還進一步狙擊娜姐,搞生意與對方在Bra場鬥法!日前Yumi谷行F 咪熱身,解開Bra帶騷逼爆雙峰,投資7位數的她更豪言︰「用咗7成積蓄啫!」

與周秀娜由寫真界鬥到商界的Yumi,為宣傳不惜除剩底底,力求打低對方!

Yumi谷盡F咪做生招牌,揼本賣內衣。

驟眼睇落Yumi似足全裸,只係披咗件恤衫,噴血!

性感女神周秀娜作生招牌搞內衣生意賺到豬籠入水,未知是否賣Bra搵女人錢夠易,娜姐舊愛陳偉成(Avis)的現任女友尹蓁晞(Yumi)近日亦睇準時機,創立自家內衣品牌,同樣以自己逼爆雙峰作招徠,翻Dub娜姐吸金路狙擊對方!

狂飲奶升Cup

忙於籌備內衣生意的Yumi日前拍攝宣傳照試水溫,為求效果更勝娜姐,她連月來密密操Fit,搣甩身上拜拜肉外,又喪飲木瓜奶豐胸,由E咪谷到變F奶!當日Yumi穿上內衣谷行雙峰,大騷深長事業線,更挑戰性感極限,除Bra半裸解放F咪!她只以雙手掩胸大騷玉背,又在梳化上典來典去,最後更把巨峰壓在梳化上,噴血程度爆燈!由於尺度大膽,Avis全程監場,更指導她擺出各種誘人甫士。

花7成積蓄

事後Yumi透露內衣生意投資了7位數字,問是否全副身家重錘出擊?她揚言只用了7成積蓄,荷包還未「乾塘」︰「我Keep住有儲錢,之前喺台灣同朋友搞生意賣衫又賺咗錢!」她強調女人應有自己事業,不應靠男人,對於被指行娜姐舊路,她直言不擔心︰「大家唔同風格。」

親身上陣代言的Yumi透露將到韓國取經找設計靈感,但直言不會賣情趣內衣︰「透視嘅都會諗,但一定要三點不露!」她笑言要用Bra來箍實Avis︰「我一定會送幾套着過嘅內衣畀佢,等佢認清我陣味,唔畀佢曳曳!」

Profile

姓名:尹蓁晞

年齡:26歲

身高:1米72

三圍:34F、24、35

與周秀娜由寫真界鬥到商界的Yumi,為宣傳不惜除剩底底,力求打低對方!

Yumi谷盡F咪做生招牌,揼本賣內衣。

驟眼睇落Yumi似足全裸,只係披咗件恤衫,噴血!



鍾意就快D Share啦!