掃呢頁CODE去手機

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 丁子高鋪路入名校 千嬅湊仔開學大陣仗 丁子高,楊千嬅,千嬅,MW,




14/8 拖實阿仔

身穿軍綠色中袖外套、着住大熱 Reebok× Bape波鞋的千嬅,冇化妝下,面無血色。她與母親及外傭齊齊拖住 2歲大囝囝 Torres放學。 Torres的紅色書包上亦掛上千嬅至愛的鬆弛熊公仔,非常得意。

滾熱辣

丁子高鋪路入名校 千嬅湊仔開學大陣仗

楊千嬅和丁子高結婚 6年來,一直人前恩愛,不過兩夫妻一齊生活,始終也有拗撬。早前有指丁子高恨女,偏偏事業心重的千嬅則揚言冇期揼多件。

千嬅囝囝 Torres(丁進諾)現時已經兩歲,絕對夠歲數入讀幼稚園學前班。據知千嬅對囝囝入學問題十分緊張,曾通宵上網搵學校資料,結果熬出病來。丁子高唔想老婆勞碌,於是擸走揀學校大權。

丁子高話事,替 Torres報名他曾就讀的維多利亞幼稚園,千嬅當然冇聲出。上周四( 14日),學前班開學,千嬅與母親及外傭一行三人,親自護送 Torres返學,認真架勢。








每年 8月是幼稚園開學日子,今年踏入兩歲的 Torres亦如其他學童一樣,入讀幼稚園的學前班,為下年升讀幼兒班作好準備。千嬅和丁子高為 Torres報讀不少星二代也入讀的維多利亞幼稚園。

Torres全程冇扭計

由於黃雨關係,今年開學日由 8月 13日順延一日。上周四( 14日),早上 8時 40分,千嬅與母親親自湊 Torres到幼稚園,比原定返學時間提早了 5分鐘,可見她十分緊張。

千嬅帶了 Torres入課室後,自己與母親則坐在課室外觀察 Torres上課過程,有家長表示冇諗過自己小朋友的同學仔會是千嬅囝囝。「千嬅好專注,猛咁望住 Torres仔,不過佢個人都幾 cool,冇同我哋班家長傾湊仔經。 Torres仔幾叻仔喎,全程冇扭計之餘,仲一啲都唔緊張,成日撩啲同學仔傾偈。哎!我個女就喊到收唔到聲喇!」一名家長透露。

教過馬路

千嬅十分細心,指住馬路邊的石級,教 Torres過馬路時要留意路面環境。

15/8

外婆抱返學

加快拍戲進度

由於千嬅希望可以親自湊囝囝開學,所以她極速趕拍《五個小孩的校長》,最終提早煞科。

《蘋果日報》圖片

搵學校捱出病

由於學前班是半日制形式,因此當日約中午 12時,千嬅便拖住 Torres離開幼稚園。記者發現上了大半日堂的 Torres依然醒神,反而身邊的千嬅一臉倦容。

其實千嬅為了囝囝的入學問題,早於大半年前已着手準備。她希望囝囝將來學有所成,試過在百忙之中也抽空親身到幼稚園視察,然後通宵上網搵資料,寧願唔瞓覺也上討論區瀏覽家長對每間幼稚園的評語,最終因體力透支捱出病來。據知丁子高當時就叫千嬅放手唔好管,「千嬅生完仔後,身體的確冇以前咁好,舊年已經試過秘密入院割子宮纖維瘤。一直乜都聽老婆話嘅丁子高,今次唔再女尊男卑,決定揸番次主意,話揀學校嘅嘢等佢話晒事喎!」

千嬅深知自己力有不逮,加上有多部片約在身,無奈妥協,俾老公揸旗。而丁子高偏向揀傳統學校,讓囝囝學懂尊師重道,希望囝囝效法他。他曾說:「屋企人已經好錫個仔,所以想佢讀書有番啲壓力。我以前讀聖若瑟小學,所以都希望個仔第時讀呢間。」

雖然 Torres剛開學,但千嬅為宣傳新歌〈色惑〉,不得不放下囝囝俾母親湊。周二( 19日),她就到澳門出席新歌 MV首播會,喺現場更被外籍舞蹈員摸心口。

愈大愈似老竇

Torres愈大愈似老竇丁子高,丁更不時叫囝囝有樣學樣,齊齊擘大口影相。

一家三口郊遊

丁子高和千嬅各有各忙,未能經常齊齊陪囝囝。早前他們兩公婆就特登夾時間,陪囝囝郊遊。

丁子高:我揀呢間

曾就讀維多利亞幼稚園的丁子高,對此校亦有情意結,難怪他替 Torres報讀此間。周一( 18日),記者就此事致電丁子高,他說:「係我揀呢間學校㗎!我細個都讀呢間,但我依家開緊會,轉頭先覆你。」不過記者隨後已聯絡不上他。至於千嬅,則向本刊記者說:「多謝你哋關心,我個仔都開始需要讀書㗎喇!咁只不過做番正常家長同小孩子嘅嘢,所以唔回應太多,因為唔想影響其他小朋友返學,都希望佢有簡單開心嘅學校生活,想保持一個低調簡單俾小朋友成長。」

自小培訓

現時學位競爭激烈,小朋友為入名校已經被鍛煉得周身刀張張利。雖然 Torres只得兩歲,但千嬅和丁子高早於去年已為囝囝報讀五花八門的興趣班。

學搾橙汁

今年父親節,丁子高就帶 Torres參加親子班,與其他年紀相若的小朋友學搾橙汁,對食物有進一步的認知。

專注畫畫

千嬅一有時間便親自與 Torres上繪畫班,目的培養 Torres對繪畫的興趣,以及訓練他耐性和專注力。

星二代爭住讀

全港有 11間分校的維多利亞幼稚園,由於其機構在香港設有中學和小學,提供一條龍升學服務。加上在此幼稚園畢業的學生,有九成多可以升上 Band 1小學,故吸引不少名人、藝人為仔女報讀。李嘉欣囝囝小 JM、甘比女兒都是這所學校的學生。

千嬅囝囝 Torres就讀的學前班,官方名稱叫小組班,每月學費連同其他雜費約六千蚊,學校採用兩文三語教學。



鍾意就快D Share啦!