掃呢頁CODE去手機

2014年8月26日 星期二

祖名曾帶17歲索模(Nesha)返家談心 傳0靚模密友懷孕收鉅款 Nesha,房祖名,祖名,




【房東涉毒】祖名曾帶17歲索模返家談心 傳0靚模密友懷孕收鉅款

2014-08-26 11:09:00



當年祖名與只有17歲嘅混血0靚模Nesha返祖名寓所過夜,翌日行蹤敗露,女方大為驚詫。 (資料圖片)

祖名貴為「龍之子」,身邊女伴團團轉是常識吧。由緋聞女友薛凱琪、來自內地最識自爆緋聞嘅葉熙祺,同混血索模Nesha等等,當然以上只係「冰山一角」而已。

2012年,當時仲未同舞台王者傳出緋聞兼夾仲係新人嘅葉熙祺,被傳與祖名閃婚。及後女方馬上否認,仲爆咗句:「我好想講不如你哋問佢喇,我都好想知講大話嘅人係點。」咁邊個講大話?葉熙祺就話:「邊個講大話應該係人都知,我自己都係受害者。」又話:「我之前係講實話,但係唔知會惹嚟人哋咁嬲嘅反應。原來娛樂圈有好多嘢唔可以太誠實,咁樣會好受傷。」(新聞連結: http://bit.ly/1tDKND5 )

更爆嘅係2011年,祖名同當年只有17歲未成年嘅混血索模返家過夜,歡度十小時。當時「東窗事發」,祖名仲大叫:「完蛋了,要被我媽罵慘了!」

今日有周刊報道就話,祖名去年曾經都同一位喺圈中不乏男性好友嘅0靚模成為好朋友,果然交遊廣闊。

報道更指,及後該名0靚模向友人透露懷孕喜訊,而喺北京0靚模界,更傳出有人俾咗一筆可觀金額俾呢位0靚模添。



愛夜蒲嘅祖名…呢個樣都幾呆下。



Nesha



Nesha甫見記者,嚇到咁樣…(資料圖片)



2012年7月,房祖名同葉熙祺被拍到密會而傳閃婚,祖名隨即否認。圖片



葉熙祺



葉熙祺



早前傳出同大眼台模陳敬宣(宣宣)撻著,更令宣宣捲入「疑雲」,結果宣宣再馬上發聲明澄清兩人關係並主動驗證並無毒癮。



宣宣呢款style,同葉熙祺及Nesha都幾似。證明祖名識朋友口味都幾一致。





鍾意就快D Share啦!