掃呢頁CODE去手機

2014年8月26日 星期二

衞蘭海報冇腰變有腰 形象指導馬天佑:戴個腰封就得 馬天佑,衞蘭,




衞蘭海報冇腰變有腰 形象指導馬天佑:戴個腰封就得

2014-08-26 15:54:00



馬天佑(左)指衞蘭呢張個唱海報,唔係執得好多喎。

盧巧音(Candy)、馬天佑、黃泆潼及樂隊Kolor等今日喺中環出席「OFF THE WALL」兩周年活動。

剛剛為黎明完成電影形象指導及張惠妹新碟形象設計嘅馬天佑,早前為衞蘭(Janice)完成演唱會海報。

對於有傳張海報會大執,馬天佑澄清:「Janice張相真係唔係執咗好多,認真,係角度,戴個腰封就得。阿妹之前畀人話執得勁,其實都係個好緊嘅腰封。」

問馬天佑有否關心房祖名柯震東涉毒事件?佢話:「佢係我中學同學,佢好乖、好有禮貌,又照顧我哋。」馬天佑透露上次見面已是兩年前,未有去過房東搞嘅派對。

同場嘅Candy認為減壓不是吸毒嘅藉口,又謂自己最多飲少少清酒減壓。佢透露計劃下年出碟,12月26日將首次與管弦樂團合作舉行音樂會。



形象指導馬天佑(攝影:盧妹)



黃泆潼



何浩文



樂隊Kolor



盧巧音認為減壓不是吸毒嘅藉口



鍾意就快D Share啦!