掃呢頁CODE去手機

2014年8月2日 星期六

徐淑敏剖腹 誕7磅B女 黃浩親剪臍帶 徐淑敏,黃浩,




【C1頭條】29歲徐淑敏剖腹 誕7磅B女 黃浩親剪臍帶

2014-08-02 00:47:00



黃浩同Suki第3個囡囡Isabella出世啦!

徐淑敏昨日(8月1日)入跑馬地養和醫院生女,雖然四年間連生三胎都是女兒,未能為老公黃浩追到「慈枯椗」,但全家上下一樣開心。Suki擇日昨晚(8月1日)剖腹產女,順利誕下6磅8安士囡囡,母女平安,入院前還透露B女英文名叫Isabella。

大女黃心瑤(Vianna)和二女黃心柔(Renee)樣子都似足爹哋,剛出生的三女卻長得像媽咪,笑起來會瞇着眼,臉色紅潤,萌爆又活潑。Kenny在電話中說:「Suki生完好精神,Isabella似Vianna,佢係三個女中最大眼,輪廓似媽咪。」

即使陪Suki先後三次入產房,但Kenny這次才親手剪臍帶,他說:「第一次唔知有得剪,第二次唔記得,呢次就真係剪咗,剪時有啲韌,我怕大力剪到個女會心痛。」

昨午1時多,Suki由Kenny、長女及二女陪伴下進院做準備,一家「五」口乘坐白色勞斯萊斯抵達。素顏Suki穿上露肩長紗裙,腳上終於乖乖改穿平底涼鞋,夫婦湊着兩女接受訪問。

下月30歲的Suki自嘲年紀大,這胎陀得不輕鬆,她說:「我陀B時成日下半腹會痛,有乜嘢都交晒畀老公做,佢仲要湊埋女。」愛妻號Kenny表示暫定請假一個月,幫手照顧初生囡囡。

問到兩名女兒是否已有心理準備做姊姊時,4歲長女Vianna聽到即點頭,示意期待妹妹出世,而即將3歲的二女Renee全程害羞趴在爹哋身邊。Suki說:「佢哋乖咗,知道再有妹妹出嚟,冇咁曳。」Suki早已為BB改名Isabella,中文名待出世後才找師傅改,不排除跟「心」字排,烏龍媽咪Suki笑指兩女中文名太似,反而會叫錯。

兩女先後在養和出世,病房對於她們來說很有親切感,當Suki被護士帶往檢查時,Vianna和Renee分別坐在梳化玩電腦。

Kenny今午先安排送兩女回家,他則陪老婆入產房,並為Isabella剪臍帶。此外,生完女要坐月閉關一個月,Suki日前不忘出動巡鋪,安頓妥當護膚品生意才安心入院。



眼仔碌碌,好可愛啊!



今次黃浩首次幫BB剪臍帶。



鍾意就快D Share啦!