掃呢頁CODE去手機

2014年8月2日 星期六

被周子揚狂轟 趙哲妤眼濕濕唔理我形象,對佢好失望 周子揚,趙哲妤,熱門,




【短片】被周子揚狂轟 趙哲妤眼濕濕:唔理我形象,對佢好失望

2014-08-02 03:13:00



其他影片:>>






被周子揚狂轟 趙哲妤眼濕濕:唔理我形象,對佢好失望

日前有報道指曾經幫周子揚拍MV嘅趙哲妤,被問到何傲兒同周子揚嘅戀情時,一度指有人搶佢男朋友,又暗寸有人借激咀做宣傳。

不過事後周子揚維護女友而狂轟趙哲妤,直斥佢「冇資格講我同傲兒」。趙哲妤今日喺新蒲崗出席有線《為食情報局》活動,對於周子揚所講,佢就一臉委屈眼濕濕話:「件事我覺得好委屈,本身我同佢(周)係朋友,之前拍MV,記者問我,我係維護佢,我同佢係冇可能發展,但佢咁講係好狠心,唔理我形象,對佢好失望。我冇話Lily(何傲兒)搶我男友,係好醜陋嘅誤會,佢(周)好唔gentle。」

問佢係咪同周子揚反面?趙哲妤話:「我諗過唔好聯絡,但噚日佢打比我,話佢維護Lily感受先至咁講。」趙哲妤表示曾經喺活動見過何傲兒,覺得對方甜美可愛,對於有傳何傲兒貪錢,趙哲妤話:「如果佢貪錢就唔揀周子揚」言下之意係咪話周子揚冇錢?趙哲妤句句有骨話:「屋企人有錢,唔代表比個仔養女友。本來係慶祝我簽約做主持,點知周子揚送份大禮比我!」



(攝影:陳志嵐)



趙哲妤最近捲入何傲兒同周子揚嘅戀情入面。



周子揚講到佢「冇資格講我同傲兒」,趙哲妤覺得好委屈,眼濕濕。





不過之後又有骨咁寸爆周子揚話屋企有錢,唔代表佢有錢。



鍾意就快D Share啦!