掃呢頁CODE去手機

2014年8月12日 星期二

王祖藍硬軚激凸鳥 祖藍,王祖藍,

穿上緊身衫的王祖藍激凸登場。


王祖藍硬軚激凸鳥

擅於扮女人的王祖藍前晚身穿緊身衫錄影節目,為模仿梅艷芳的「蝦頭」楊詩敏伴舞,豈料下身激凸令「小祖藍」現形!祖藍全程顯得頗為尷尬,手腳硬晒軚,更先後被薛家燕及郭晉安取笑,場面爆笑!

王祖藍、薛家燕、郭晉安、欣宜及「蝦頭」楊詩敏前晚在電視城錄影節目《Sunday扮嘢王》,眾星繼續扮鬼扮馬放笑彈,蝦頭扮演已故歌后梅艷芳,獲祖藍、欣宜、姚兵及林穎彤身穿白色緊身衫伴舞,祖藍卻不慎激凸令「小祖藍」現形!同場的安仔笑他為何一直打側企,不敢正面示人,祖藍聞言立刻正面站立,但神色尷尬!祖藍又被家燕姐取笑一直手執羽扇,是否想遮掩甚麼,他即反駁只為抗衡家燕姐的羽毛髮型。至於扮許冠傑的周子揚與扮麥嘉的泰臣重組「最佳拍檔」,二人在化妝室外載歌載舞,場面搞笑!

安仔爆笑龜裂

擔任評判的郭晉安自認受歡迎才獲邀上節目:「呢個節目hit,就搵番啲暫時hit嘅人嚟做評判。」祖藍笑言會以黃金輪椅載安仔出場,安仔亦識做讚節目超好笑:「好笑到龜裂!(邊度裂?)面部龜裂!」以「真面目」示人的他被問會否想扮嘢?他笑言想扮小丸子嚇老婆歐倩怡,又稱會唱出老婆當年主唱的《問題天天都多》:「我可以扮小丸子氹仔同氹女,仲會唱埋首主題曲,實嚇死佢!(你擅唔擅長扮嘢?)每年台慶小生同花旦先可以扮嘢,一年一度唔夠過癮!今次見佢哋扮得咁開心,叫祖藍下次預埋我!」

王祖藍被薛家燕取笑以羽扇遮掩身軀。
  • 王祖藍被薛家燕取笑以羽扇遮掩身軀。
郭晉安笑言想扮小丸子嚇老婆。
  • 郭晉安笑言想扮小丸子嚇老婆。

提到劇集《忠奸人》收視不俗,安仔表示下周將舉行慶功宴,又指對結局收視零壓力:「冇壓力,嚟緊劇情會推到最高峰,張繼聰會遭到酷刑添!(添食?)我都希望開拍續集!」

文:影視組



鍾意就快D Share啦!