掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] 考人夫定力 陳凱琳甜爆張繼聰 凱琳,張繼聰,陳凱琳,MF,




連黃智賢、張繼聰兩位人夫都咁受落,陳凱琳開工當然開心,見到鏡頭自然識 chok甫士。# grace chan# chok#人夫

貼圖區

考人夫定力 陳凱琳甜爆張繼聰

去年以 17萬選票成為民選港姐冠軍嘅陳凱琳,除咗靚樣外,仲有觀眾緣,加埋老豆身家億億聲,屋企又住九龍塘獨立屋,成個天使咁

咁屈機嘅條件都未夠,原來 23歲陳凱琳冧功亦一流,喺大台唔夠一年已經冧盡一眾高層,拍劇、做騷打孖上,搞到一眾二綫姐仔葡萄。拍完《商戰》後,陳凱琳即拍新劇《 4個女仔 1個 Bar》,劇中升呢做女二,更令一眾台前幕後男性暈大浪。

前週日( 10日)到金鐘高等法院拍外景,陳凱琳即場表演冧功。

Roll機前先請張繼聰食朱古力,人夫當然食得開心,但企隔籬嘅中佬黃智賢見到就勁葡萄,仲話:「我冇㗎?」陳凱琳二話不說,即送愛的抱抱作回應!咁識冧人想唔紅都幾難

陳凱琳冧人有一手,張繼聰都唔弱,喺手機搵咗張鬼妹相,讚陳凱琳似鬼妹!小心老婆 Kay呷醋呀!

陳凱琳真係識冧人㗎!請張繼聰食嘅 SOYJOY大豆果滋棒,正好係張繼聰代言,人夫當然受落啦,仲好得戚添。

# SoyJoy#冧仔# Kay老公

《 4個女仔 1個 bar》為陳凱琳第二套劇,監製陳維冠亦相當緊張,每次有陳凱琳戲分,必定親自到場教戲。

唔只小生、監製、高層先冧㗎,就算五、六綫奀星,陳凱琳亦識做,主動斟水畀「拉丁霍啟剛」關浩揚飲,不過遞隻紙杯嘅擺位,有啲尷尬囉!

黃智賢見陳凱琳請張繼聰食嘢,即時葡萄,仲話:「我冇㗎?」陳凱琳即刻攬住佢,冇得食都開心#笑晒#抱抱

大台嫩口花旦少, 23歲陳凱琳咁好條件,當然受力捧,選完港姐冇耐即拍劇。處女作《商戰》同男二黃浩然有唔少感情戲。

拍劇就冧盡小生,陳凱琳早前拍飲食節目《搵食飯團》,就不時同另一主持大隻仔溫家偉頭貼頭影相,仲放上 ig,睇嚟陳凱琳真係男人恩物喎!



鍾意就快D Share啦!