掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] 鄭中基畀大台抄橋兼截糊 中基,鄭中基,MF,




全知言

鄭中基畀大台抄橋兼截糊

大台神功,除咗是是旦旦,仲有面皮厚!鄭中基( Ronald)以「張保仔」為題材開拍電影《神秘寶藏》,大台又拍張保仔;人玩穿越佢又玩穿越;人玩度身訂造海盜船,你又話準備整番隻船。不過人哋鄭中基嗰套一早拍完做緊後期,你就下個月至開鏡,抄得咁盡?難怪導演鄭中基都頂唔順要上微博插大台。

上週四,趁住鄭中基為另一套戲《第七謊言》做宣傳,全知言嗱嗱聲捉住佢問兩句。呢日全知言問起, Ronald竟然熄晒火,「可能真係咁啱呢……我套嘢雖然已經拍完做緊後期,但係好多嘢搞,最快都要出年暑假至有得上畫,大台分分鐘快過我。我又唔怕俾人飲咗頭啖湯喎,因為我哋製作好好多,搞特技都花咗 8位數字。」咁又係, 8位數字荷里活特技,你估大台慳皮慳力是是旦旦抄得嚟咩?

《神秘寶藏》拍咗幾個月,鄭中基、法拉同男主角黃子華亦專登入埋長洲拍攝,𠵱家分分鐘俾大台截埋糊。

喺微博留言鬧爆,但呢日全知言捉住 Ronald問清楚,佢嘅態度變溫和,始終唔敢得罪大台。

黃浩然接拍大台《張保仔》,最近就去咗張保仔洞參觀,做定功課。



鍾意就快D Share啦!