掃呢頁CODE去手機

2014年9月8日 星期一

周永恒加價唔成俾客叮 「唔係好渴望邀請佢天皇巨星咁駕臨」 周永恒,




【短片】【偷雞唔成】周永恒加價唔成俾客叮 「唔係好渴望邀請佢天皇巨星咁駕臨」

2014-09-08 01:34:00



其他影片:>>






【偷雞唔成】周永恒加價唔成俾客叮 「唔係好渴望邀請佢天皇巨星咁駕臨」

「綠魔」Karl同黃榕今日喺澳門出席潮流品牌Something.Macau開幕派對,對於周永恒(Roy)原受邀現身活動,獲幾千蚊酬勞,但因其第三者兼經理人Ruby(劉依靜)坐地起價,要求開高3倍,不過品牌負責人嫌佢形象太負面而叮走佢。

Karl表示最初店主想請Roy,頭兩次開會時,喺邀請嘉賓名單上仲見到Roy個名,但上星期就唔見。有指Ruby開價比原價高3倍?Karl話:「我認識阿Yu(趙頌茹)、Roy、Ruby都一段日子,Ruby電話不嬲都係呢個,所以呢個訊息一定係佢;每個嘉賓都有幾千蚊利是,我聽店主講Ruby要求加錢,但詳情就唔知。」

有冇聯絡Ruby?Karl話:「冇呀,我諗店主唔係好渴望邀請佢天皇巨星咁樣嚟駕臨。既然唔係請佢,我都費事打畀佢,而且我嘅朋友都話佢唔喺香港,潛咗水。」Karl又透露有send訊息畀阿Yu,阿Yu回覆佢「Thanks!」

Karl又借身旁嘅黃榕揶揄Ruby,佢話:「當年黃榕同陳冠希啲相都冇坐地起價,反而仲減價添」搞到黃榕尷尬勁笑。

黃榕話:「近排成日利用新聞出show,真係睇唔過眼,依家仲要加錢都好過份,咁樣工作態度好唔得。」Karl仲指Roy同Ruby不嬲都出雙入對,近半年仲經常糖黐豆。



第三者兼經理人Ruby(劉依靜)坐地起價,要求開高3倍,結果咪係唔見人囉....(攝影:黃曉妍)



品牌負責人嫌佢形象太負面而叮走佢。



黃榕仲話對呢啲行為睇唔過眼。



Karl仲指Roy同Ruby不嬲都出雙入對,近半年仲經常糖黐豆。







鍾意就快D Share啦!