掃呢頁CODE去手機

2014年10月5日 星期日

拒收款襲擊和平佔中者 大佬B吳志雄:呢啲錢畀都唔要﹗ 佔中,政治時事,




【雨傘革命】拒收款襲擊和平佔中者 大佬B吳志雄:呢啲錢畀都唔要﹗

2014-10-04 23:40:00



大佬B表示自己女兒也有參加佔中。(資料圖片)

曾經是社團大佬,人稱「大佬B」的吳志雄,近年退隱江湖,主力回內地發展,對於昨日旺角發生的佔中與反佔中人士的衝突事件,志雄接受電話訪問說:「我0依家仲喺內地,我只係聽老婆講噚晚情況,點都好,出現暴力同流血事件都唔好,其實香港係自由社會,和平示威係冇問題,但阻住條街,影響人搵食,又好難唔惹人反感,所以示威者去返唔擾民嘅地方示威比較好。」

對於有消息指旺角衝突事件,有人找黑道人物來搞事和襲擊佔中人士,記者問志雄若有人付錢,請你找江湖兄弟去襲擊和平佔中者,會答應嗎?他表示:「學生係社會棟樑,點會忍心打和平示威學生,呢啲錢畀都唔會要,我啲仔女受學校影響,都有去參加佔中,我冇阻止佢哋,尊重佢哋意願,但我叫佢哋去一陣好返屋企,怕佢哋有危險,我覺得學生有可能受人煽動,所以變得咁激進,0依家香港變成咁,講真睇到會心噏,希望香港可以盡快回復平靜。」



吳志雄表示學生係社會棟樑。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!