掃呢頁CODE去手機

2014年10月23日 星期四

張耀榮二房女兒開新公司 頭炮為羅文紀念演唱會 張耀榮,羅文,




張耀榮二房女兒開新公司 頭炮為羅文紀念演唱會

2014-10-22 19:16:00



(攝影:陳俊強)

演唱會之父張耀榮生前創辦的耀榮娛樂有限公司,喺佢離世無耐,就因為兩房之間喺賬目上問題,而鬧上法庭,最終要將耀榮娛樂有限公司清盤。

今日張耀榮二房女兒張麗芳,現身羅文紀念演唱會記招,並以主辦之一「永耀娛樂有限公司」董事身份出席,新公司係張麗芳與丈夫一齊成立,並無任何家族成員參與,張麗芳話:「今次個騷係公司第一個舉辦演唱會,其實係爸爸生前意思,當時都已經傾過為羅文搞紀念演唱會,好可惜爸爸突然走咗,之後再撞到Terry(羅文生前助手)傾番,我話會全力支持,完成爸爸意願。」

張麗芳承認未能以耀榮娛樂有限公司名義去主辦感到可惜,而新公司名命都係紀念爸爸,公司員工都係請番舊公司同事,所以運作一樣,只係轉咗名,嚟緊都仲有其他演唱會舉辦,稍後再作公布。

另外,講到清盤官司一事,佢話:「法庭o依家進行手續中,今次只係哥哥同我先生喺合作投資演唱會賬目上問題,而唔係爭產,我都好難介入去做中間人。」兩房人暫時未有任何溝通,新公司的成立,亦未有通知大房。



鍾意就快D Share啦!