掃呢頁CODE去手機

2014年10月19日 星期日

吳若希:我冇影過呢啲相 吳若希,




長腿女神吳若希「床照」流出!昨日有爆料者指求學時期的吳若希與「契爺」關係密切,更流出一張疑似吳若希趴在床上的性感照片。不過,吳若希斬釘截鐵地說:「我冇影過呢啲相!」

吳若希憑42吋長腿俘虜不少宅男,近年更是人氣急升。

驟眼望「床照」中的女子與吳若希很相似。

年僅22歲的吳若希(Jinny)以其清純面孔及42吋長腿俘虜不少宅男,近年漸受重用的她在無綫主持節目、拍劇及唱主題曲,因而人氣急升。人紅是非多,昨日有讀者爆料指吳若希原名「吳嘉妮」,曾被人以諧音改花名「咖喱」及「Curry Ng」,更大爆吳若希冇朋友,而改英名Jinny只為跟風,想學班上一位受歡迎的女同學,明寸吳若希為孤獨精。

爆料人又奉上一張激似吳若希素顏的自拍照,而相中身穿Low Cut的長髮女子似是趴在床上並拿着相機對鏡自拍,更露出一大片白雪雪的胸部,無論膚色、纖幼手臂及輪廓,驟眼看與吳若希很相似。除有性感床上照流出外,亦傳吳若希讀書時已有相熟的「Uncle」、「契爺」,關係密切,耐人尋味。爆料人聲稱床照來源是吳若希的前男友,疑似有人出賣。

人紅是非多

捲入「艷照門」的吳若希昨日接受電話訪問時,向記者「呼冤」,她說:「相入面個女仔唔係我,驟眼睇似我,不過我冇影過呢啲相!同埋改名嘅事,網上好多人都知。(同Uncle關係密切?)乜我屋企真係咁窮咩?我冇地方住咩?呢個世界乜嘢都有人講!」對於被指人緣欠佳,她即說:「好多中學同學同我都好好朋友,我哋成日都有聚會,可以上番Instagram睇吓我哋啲合照。」她又慨嘆人在江湖身不由己:「爆料嘅嘢乜都有得吹,人哋講咩我都控制唔到。可能呢排人紅,是非自然多。」她更化身「金田一」,指爆料人是一位曾經騷擾她的狂迷:「我知邊個係放料人,有個人成日喺我個Instagram留言,爆粗同寫攻擊性嘅留言。我已經Delete過,但佢又唔死心,繼續留言。」

爆狂迷狙擊

吳若希又指該狂迷更「恐嚇」她,刪除留言和封鎖帳戶的手段根本冇用,他可以搵人開6個戶口狙擊她!問到會否擔心別人誤會她不正經,吳若希即慨嘆入娛圈令她斷送姻緣:「都知有人會信我唔正經,前男友個媽咪就係因為我做呢行而唔鍾意我。」而自言不理是非、專心工作的她最近忙拍新劇,並在微博分享工作趣事,指行程緊密,拍劇時更穿着古裝戲服錄歌。

吳若希憑42吋長腿俘虜不少宅男,近年更是人氣急升。

驟眼望「床照」中的女子與吳若希很相似。



鍾意就快D Share啦!