掃呢頁CODE去手機

2014年10月17日 星期五

囝囝反叛遭訓話 洪欣幫口惹老公黑面 洪欣,




【短片】【凌晨爆大鑊】囝囝反叛遭訓話 洪欣幫口惹老公黑面

2014-10-16 23:20:00



其他影片:>>






【凌晨爆大鑊】囝囝反叛遭訓話 洪欣幫口惹老公黑面

洪欣09年跟內地演員張丹峰結婚以來,張丹峰一直視洪欣與莫少聰所生兒子張浩鋒如己出,一家三口經常結伴出巡晒溫馨,就算今年2月洪欣為張丹峰誕下囡囡張晞彤,一家人感情依然十分要好。不過,日前洪欣跟張丹峰以及囝囝浩峰現身銅鑼灣,張丹峰未知何故對浩鋒大動肝火,及後洪欣幫囝囝講說話,張丹峰更慶到黑面及怒睥老婆,現場火藥味十足。

當晚7時許,記者發現洪欣、張丹峰和張浩鋒在銅鑼灣利園商場的士站等候的士,未有帶數月大的囡囡張晞彤同行。現年14歲的浩鋒正值反叛時期,當日他未知何故觸怒張丹峰,張丹峰於是跟浩鋒訓話。然而,浩鋒顯得扭扭擰擰,又不時「擔天望地」,完全當張丹峰說話耳邊風,氣得張丹峰手指指狀甚不滿,繼而面黑黑跟浩峰講說話,可惜浩鋒依然未有理會。此時,洪欣不想老公責怪囝囝,於是出聲幫拖,並搭一搭老公膊頭,似在叫老公不要勞氣,但張丹峰不但未有收火,反而更加面黑十分嬲怒,甚至見他面容扭曲怒睥老婆,責怪洪欣幫住浩峰講說話,就算之後上的士,張丹峰仍繼續面黑,一副氣難下模樣。



(採訪、攝影:徐錦池)



張浩鋒唔知因咩事令到張丹峰大動肝火。



張丹峰黑晒面



洪欣幫口



但都係冇用



鍾意就快D Share啦!